Bouwverslag FAIRPLAY-33 in Lego.

Ik hoop dat ze hem in een mooie vitrine zetten, want je moet er niet aan denken dat er bij afstoffen iets los gaat...

Prachtig eindresultaat weer, ik zou je Lego-hersenen wel een paar dagen willen lenen. ;)

En nu heb ik eindelijk ook mijn eigen versie van de FAIRPLAY-33 af. Ik heb hem Tyr Viking genoemd en zoals al ergens eerder vermeld gebouwd in de kleuren van Viking Supply ships AS.

Tyr Viking (LEGO sistervessel of the FAIRPLAY-33) by Konajra, on Flickr

Afmetingen 125 cm lang, 35 cm wijd en 73 cm hoog. Ongeveer 20.000 stenen en bij dit model heb ik de beide winches gemotoriseerd.
Eerst volgende modificatie zal zijn het installeren van de towing pins in de achtersteven. Dan kan ik echt gaan anchorhandlen. hier alvast een voorproefje:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind in de Fairplay versie de details beter uitkomen, doordat er meer kleurverschillen zijn, maar verder niets dan lof.

Onvoorstelbaar mooi werk!

Een LEGO bouwwerk van bijzonder hoog niveau;)

Ik ga je zeker volgen met het volgend bouwwerk, gewoon erg mooi om te zien wat je er allemaal van kunt maken:D

Jan

Even een oud topic afstoffen, maar ik kreeg onlangs een foto van Fairplay towage waarop mijn LEGO model van de FAIRPLAY-33 te zien is. Neergezet in het hoofdgebouw van fairplay in Hamburg.

Fairplay-33 by Konajra, on Flickr

wild ik jullie toch even laten zien.:D

Kijk maar uit, straks halen ze alle steentjes los om er iets anders van te bouwen in de pauzes.;)

Gekheid, wel een stukje trots!

Groeten Paul

ik denk iets van de 20.000 steentjes, net zoveel als de tyr viking die er ook al zo mooi uitziet :thumbsup:
moet er niet aan denken om zoveel steentjes op elkaar te stapelen, heb weliswaar anderhalve doos vol lego zitten, maar zou denk ik niet deze vorm krijgen hoor :worship:

Er zitten inderdaad rond de 20.000 stenen in. En het is inderdaad erg leuk om te zien dat je bouwwerk zo gewaardeerd wordt door de rederij dat ze hem een mooie plek geven in hun gebouw.

Back