Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En nu heb ik eindelijk ook mijn eigen versie van de FAIRPLAY-33 af. Ik heb hem Tyr Viking genoemd en zoals al ergens eerder vermeld gebouwd in de kleuren van Viking Supply ships AS.
Afmetingen 125 cm lang, 35 cm wijd en 73 cm hoog. Ongeveer 20.000 stenen en bij dit model heb ik de beide winches gemotoriseerd.
Eerst volgende modificatie zal zijn het installeren van de towing pins in de achtersteven. Dan kan ik echt gaan anchorhandlen. hier alvast een voorproefje:
Even een oud topic afstoffen, maar ik kreeg onlangs een foto van Fairplay towage waarop mijn LEGO model van de FAIRPLAY-33 te zien is. Neergezet in het hoofdgebouw van fairplay in Hamburg.
ik denk iets van de 20.000 steentjes, net zoveel als de tyr viking die er ook al zo mooi uitziet
moet er niet aan denken om zoveel steentjes op elkaar te stapelen, heb weliswaar anderhalve doos vol lego zitten, maar zou denk ik niet deze vorm krijgen hoor
Er zitten inderdaad rond de 20.000 stenen in. En het is inderdaad erg leuk om te zien dat je bouwwerk zo gewaardeerd wordt door de rederij dat ze hem een mooie plek geven in hun gebouw.