Daarnet de digitale metertjes aangekregen en gelijk geplaatst...
Moet alleen het houten cockpitpaneel een beetje bijwerken , er is een stukje uitgebroken
maar goed , dat is géén probleem natuurlijk
Dus zoals je kan zien staat de schakelaar naar links om de linker accu te kunnen meten, staat hij naar rechts meet ik de rechter accu. met de schakelaar in de middenstand heb ik géén aanduiding, dit is ook de vliegstand en zo kan er niets " onverwachts " gebeuren
De gemeten spanning is die van een 5 cellen accu... Voor de ontvanger voedings ingangen komen er diodes van 6 ampére tussen om de piekspanning iets omlaag te brengen
Moet alleen het houten cockpitpaneel een beetje bijwerken , er is een stukje uitgebroken


Dus zoals je kan zien staat de schakelaar naar links om de linker accu te kunnen meten, staat hij naar rechts meet ik de rechter accu. met de schakelaar in de middenstand heb ik géén aanduiding, dit is ook de vliegstand en zo kan er niets " onverwachts " gebeuren
De gemeten spanning is die van een 5 cellen accu... Voor de ontvanger voedings ingangen komen er diodes van 6 ampére tussen om de piekspanning iets omlaag te brengen