jan brilman
Forum veteraan
Weet iemand wat voor model dit was? 
Vind het wel een mooi ding om te zien!
jan.

Vind het wel een mooi ding om te zien!

jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het spijt me Hezik maar die worp was ABSOLUUT waardeloos. Hij gooit hem niet op maar laat hem gewoon uit zijn handen vliegen. Compleet waardeloos.
Pas mijn manier maar eens toe dan zie je duidelijk dat de kist wel degelijk rolroeren heeft.Op het filmpje zie ik duidelijk rudder gegeven worden zodra de kist gaat rollen. Ik betwijfel ten zeerste dat die kist wel ailerons heeft.
nie zo ongeduldig Jan.....
Zo te zien was het een Jetstream 41, de kansloze opvolger van de wat bekendere Jetstream 31 zoals deze ook voor Netherlines vlogen in de Jaren tachtig vanaf Eindhoven. (Vandaar ook die grote "41" aan zijkant van de romp) Het model ken ik echter niet en ik geloof ook niet dat er ooit kitjes van gemaakt zijn..., té onbekend?
Vond de Jetstream 31 altijd al een mooi model, heb Netherlines vaak zien overkomen
Ik zou er niet op gaan wachten als ik jou was. :nooo:Waar blijft Igwe eigenlijk?
Misschien niet definitief, maar vooralsnog . . .Gestopt?
Niet dat ik weet, maar één van de laatste keren dat ik hem sprak had 'ie het over een vriendin.Verbouwing huis? Verhuizing?