Danny Mulders
verslagschrijvers
Na het ( niet zo heel) pijnlijke verlies van mijn dierbare Four-star 40 afgelopen week zaterdag, ben ik gisteren ( vrijdag) maar naar de hobbyin gegaan om eigenlijk eerst nog wat materiaal te halen voor mijn texan die ik even in 3 weken in elkaar had ( was eigenlijk mijn winterproject
). nou dan ook maar de four-star 60 meenemen hè?
de bouwdoos is lekker uitgebreid, met lasergesneden onderdelen van sublieme kwaliteit, de stukken zijn zeer scherp en vallen gewoon uit hun plek.
de setup die er in komt is bekend, namelijk:
-Irvine .72, oftewel 12CC
-futaba R136F ontvanger, 6 kanaals
-5 futaba S3003 servo's
-verder wat standaard futaba toebehoren.
Er waren eerst maar 2 four-star 40's op onze club, de mijne en die van metroid, maar nu waren er eigenlijk vier sinds de dag van de crash, en een uur later waren er nog maar 3 :lol: .
nu ben ik wel verplicht om een maatje groter te nemen omdat ik toch uit de toon wil vallen :wink: .
hier nog een oude foto van de imiddels overleden four-star 40
morgen zou ik hem eigenlijk een jaar hebben ( mijn verjaardag)
ik denk dat het kleurenschema hetzelfde word, maar weet het nog niet zeker.....
foto's volgen

de bouwdoos is lekker uitgebreid, met lasergesneden onderdelen van sublieme kwaliteit, de stukken zijn zeer scherp en vallen gewoon uit hun plek.
de setup die er in komt is bekend, namelijk:
-Irvine .72, oftewel 12CC
-futaba R136F ontvanger, 6 kanaals
-5 futaba S3003 servo's
-verder wat standaard futaba toebehoren.
Er waren eerst maar 2 four-star 40's op onze club, de mijne en die van metroid, maar nu waren er eigenlijk vier sinds de dag van de crash, en een uur later waren er nog maar 3 :lol: .
nu ben ik wel verplicht om een maatje groter te nemen omdat ik toch uit de toon wil vallen :wink: .
hier nog een oude foto van de imiddels overleden four-star 40
morgen zou ik hem eigenlijk een jaar hebben ( mijn verjaardag)

ik denk dat het kleurenschema hetzelfde word, maar weet het nog niet zeker.....
foto's volgen