Bouwverslag Four-Star .60, maiden 4 februari 2007

heb nu vakantie ja 8) , maandag weer naar school :bad-words:

maar dan heb ik snel weer een week vakantie als het goed is, er was wat gezeik met de wethouders in oss, we mochten geen 2 weken herfstvakantie achter elkaar terwijl de basisscholen het wel mochten of zoiets.

staat super met al die blokjes !!

ik heb zelf precies zoiets gedaan bij 1 van mn citabriaatjes , ideaal om boven en onder te kunnen onderscheiden , en het staat gewoon goed ;)

is het wel te onderscheiden van de achtergrond?
iedereen op de club zei dat ik de onderkant met wat andere kleuren bij moest wereken omdat anders de kist moeilijk te zien zou zijn, maar ik vind het juist mooi zo, wat is het beste?

Tja da`s weer persoonlijke voorkeur.

Ik heb het niet zo op die "drukke" stripings maar "herkennigskleueren" vindt ik ook altijd niet mooi.

Maar persoonlijk heb ik met weinig stripings problemen om die te zien in de lucht, andere willen het misschien beter zien dan jij zelf dus doe gewoon wat jij mooi vindt.

nou, ik ben ook weer verder gegaan met de Four-star 60, ik heb de piloot een ringbaardje gegeven, het hoogteroer bespannen en vastgemaakt en geborgt met kleine koperen schroefjes, welke een mooi contrast geven aan het geheel. richtingsroer is nu niet meer geblokt maar ook met blauw gemaakt, en het enige wat er nog aan het toestel moet gebeuren is:
-Propellor en spinner kopen en erop zetten
-Stuurstangen inbouwen
-elektronica kopen en inbouwen
-cockpitkap vastmaken
-rolroeren bespannen, monteren en borgen
-wielkappen kopen en monteren
-invliegen :wink:

Misschien ook wel een leuk idee om er een keer drijvers onder te zetten :P
437nd5w.jpg

Grt.

heb ik inderdaad ook aan zitten denken, maar mijn vader wil eigenlijk helemaal niet dat ik met welk vliegtuig dan ook ga watervliegen. het enige wat hij wil toelaten is dat ik met mijn charter van de sneeuw ga vliegen. maar ik krijg hem nog wel zover :wink:

Heb gisteren de propellor en spinner, plus 5 liter extra brandstof gehaald, en vandaag dus mijn motor in laten lopen.
ook heb ik de cockpit vastgezet. ook zitten er nu futaba stickers op.
die propellor is wel groot zeg, 14X7..... de motor sloeg na ongeveer 5 minuten aan, klonk op stationair als een stoommachientje, maar zodra hij meer toeren ging maken brulde hij als een leeuw!!
foto's:
dsc00249au0.jpg

dsc00250oq1.jpg

dsc00251kr5.jpg

dsc00252zh1.jpg

dsc00254tu7.jpg

zooo, de spanwijdte is 1 meter 80, hoe hoog ben ik dan wel niet 8O
dsc00256rh8.jpg

dsc00257cm7.jpg

dat ziet er goed uit
die fourstars vliegen geweldig heb de 40 gehad en helemaal verrot gevlogen :evil:
om dat er sneeuw smolt en dat liep in de zender, (stond op skies)
let op met smelten van sneeuw :cry:

trouwens het heeft hier vandaag gesneeuwt :lol:
veel geluk met je maiden

heb zelf ook de four-star 40 gehad en helemaal verrot gevlogen, zie eerste pagina van dit draadje maar :lol:

aargh, ik wil ook sneeuw.... bleef het liggen?

ohja, effe geen rekening mee gehouden... :roll:
oh, even voor de duidelijkheid, die tegels op de foto's hierboven, die zijn 30x30!!!

zooo, de spanwijdte is 1 meter 80, hoe hoog ben ik dan wel niet Shocked

Hmmm, ongeveer 20 cm kleiner dan ik denk ik dan :wink: (ja, ik ben idd 2 meter 8) )

Ziet er goed uit hoor, wanneer is de maiden (en ga je die nu eindelijk eens zelf doen :evil: :wink:)

Stefan

maiden? wanneer ik weer geld heb, knikvleugeltje ( van dit forum) heb betaald, mijn pa heb afbetaald, een playstation 3 heb gekocht....enz. enz.
ik weet nog niet of ik de maiden zelf doe, ik hoop van wel, maar je weet natuurlijk nooit....kan zijn dat de gele vloeistof weer een rol gaat spelen... :wink: ( nee, geen fanta :lol: )

Back