nadat dit draadje naar tot over de helft van de 2e pagina verbannen was vond ik het toch weer tijd voor een update 8) .
ik ben 16 september naar hobbyin geweest maar was even te lui om foto's te uploaden. de foto's die overdag gemaakt zijn zijn oud, en degene die in het donker gemaakt zijn ( op mijn kamer) zijn zojuist gemaakt.
komen ze hoor :arrow: :
even naar hobbyin geweest voor deze paar dingen, en wat kost het? 249 euro verdorie!!! schandalig eigenlijk :roll:
een leuke nieuwe irvine .72, oftewel 11,8 cc, hopelijk zal ik hier oneindig mee omhoog kunnen, vingers gekruist......
hier zie je hem bespannen en wel, het enige wat nu nog bespannen moet worden zijn de rolroeren en hoogteroeren, maar daar heb ik nog geen bespanning voor, ik zit te twijfelen of ik de bovenkant van de roeren met blokken moet bespannen net als de onderkant, of dat ik ze metallic blauw moet maken :? ..
het richtingsroer bespannen.
motor gemonteerd maar er moet nog wat afgespannen worden....
hmmm, die piloot is toch wat aan de kleine kant... ( komt uit mijn four-star 40)
sticker op de onderkant van de vleugel
alle stickers geplakt (vleugelbouten zijn hier nog niet geplaatst, daarom zit de vleugel gedraaid, intussen wel geplaatst en recht :wink: )
spreekt voor zich
servoluikje, netjes in lijn gefolied
cockpit trim geplaatst
de onderkant, moet duidelijk zichtbaar zijn geloof ik, vergelijk even de grootte met de 1:16 tank of de PSP op de voorgrond, of onze hond een paar foto's naar boven, dan zie je wat voor een groot ding het is :wink:
ik zal dalijk ook foto's van mijn modellen plaatsen in het subforum fotoalbum, en dan bij de thread waar je foto's van je modellen kan zetten :wink: