Bouwverslag : GAMMA DX-11 > nu met ZG20 benzine <

Alexzzz zei:
Ron zei:
Tja, ik ben heel erg enthousiast (weer) begonnen met vliegen, maar kon er ook nu weer achter dat ik er gewoon te weinig tijd voor heb :cry:

Weer tijd gemaakt?

Grt.

Tijd maken kan ik niet ; tijd vrijmaken gaat met moeite ; daarom staat het vliegen nu op een "laag pitje" ; gemiddeld 1x per week a 2 uurtjes

plotterwelt zei:
Met zo´n motor krijg je weer tijd. :lol: :lol: :lol:

Mvg Johan

Klopt Johan ! Nu blijft het model helemaal schoon ; geen vette aanslag meer, dus dat spaart (een beetje) tijd :lol:

Ik heb de Gamma vandaag meerdere keren gevlogen en ik moet zeggen dat hij perfekt vliegt.

De ZG-20 is ideal voor dit soort modellen. :banana: :banana:

Model weegt 5010 gr (volgetankt) en de motor trekt hem zo uit de hover naar boven. :lol:

Ze hebben ook een filmpje gemaakt , effe kijken wanneer ik dat heb.

Volgens mij de beste zenoah die er is.

Mvg Johan

plotterwelt zei:
Ik heb de Gamma vandaag meerdere keren gevlogen en ik moet zeggen dat hij perfekt vliegt.

De ZG-20 is ideal voor dit soort modellen. :banana: :banana:

Model weegt 5010 gr (volgetankt) en de motor trekt hem zo uit de hover naar boven. :lol:

Ze hebben ook een filmpje gemaakt , effe kijken wanneer ik dat heb.

Volgens mij de beste zenoah die er is.

Mvg Johan

Johan, fijn om te horen dat je tevreden bent !
Ik ben benieuwd naar het filmpje.

Groet, Ron

Ja Ron ben dik tevreden.
Paar kleine dingen die Ik nog ga veranderen.
(scharnier pennetjes, vleugelbouten)
En als afspanning stabilo komt carbonbuis omdat hij ook nog een sleephaak krijgt. :wink:

Ik ga hem veel vliegen dus wil ik het nog veranderen.

Op de Duitse foren hat ik al gehoort dat de ZG 20 een goede motor is maar zelf hat ik hem nog niet op een model zitten. (hat er al 2 van)

En nu weet ik dat het een zeer goede motor is met veel power.

Ideal voor een 2m kist als die onder de 5 kg blijft.

Mvg Johan

na het enige tijd , dit model uit het oog verloren te hebben dook deze vandaag op in de club
ik herkende seffens het model, maar niet de naam nu heet hij VIPER MAX .inplaats van OLE
Ik ga hem bouwen, en natekenen om daarna alles in cnc te kunnen frezen ( natuurlijk ook uit de HOBBY TRIPLEX van de GAMMA NL, in Belgie verkopen ze deze platen niet.

Back