Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow vliegtie al?
Ziet er mooi uit! Zal ook wel prettig vliegen denk ik. Een ding waar ik nieuwsgierig naar ben. Hoe tank je je motor? Heb je een snelvulsysteem? Hoe heb je dit geregeld? Ik zie ook geen druknippel. Ik vind dit altijd lastig. Ik gebruikte vaak een snelvul systeem maar die verzoop mijn motor altijd. In mijn toestellen met een open motorruimte is het niet zo moeilijk dan tank ik dmv slangetje loskoppelen van de motor maar met die kappen zoals bij dit model is het niet zo makkelijk.
Inmiddels heeft ie 2 vluchten zonder kap en wheelpants gehad. Vliegt super strak, 1 tandje trim op hoogte, en 2 op aileron.. dus al met al niet slecht!
en zie ik nu dat je micro servo's op je hoogte hebt gebouwd?
gedurfd!!!
ik heb daar slechte ervaring mee, persoonlijk zou ik die toch echt wisselen voor standaard formaat, de tandwielen zijn te klein in deze servo's en gaan door de trilling binnen de kortste keren kapot..
ik las net je verslag nog even door, en zie dat ik al eerder verteld heb dat je servo's het niet gaan redden..
als je het verslag van dino leest zie je dat hij ze wel gewisselt heeft voor standaard formaat.
het is geen 4 cc trainer waar je mee vliegt, dit is een 20cc viertakt met bijbehorende trilling en trekkracht.. dit ding vliegt als een raket.. erg snel.. het zou zonde zijn als je hem stuk vliegt omdat je servo's het niet gaan redden...
desondanks succes...
Ook de motorophanging doet iedereen anders, geloof ik..
ik zou er graag een os 120 4 takt op zetten, maar de een zet alles rechtstreeks met inslagbouten vast, de ander pakt weer een systeem met van die rubbertjes ertussen..
Dat met rubbertjes zal vast beter zijn, maar er zijn er zat die het zonder doen, wat zou voor de lange duur nu de beste oplossing zijn?
de rubbers zijn niet echt noodzakelijk, meteen 20cc al fungeert de ulti wel als een klankkast, dus als je het als geluids-reductie doet, dan zou ik gaan voor de D-Locks