Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben geheel toevallig, via google, gebotst op dit forum en wat dat zo speciaal maakt is uw zelfgemaakte (?!) design van een haai ... met de letters nog wel! Het is zo'n realistisch beeld van een haai, met andere woorden het is top. Echt kunst! Van mij krijgt u een dikke chapeau!
Waarom ik nu eigenlijk reageer is dat ik ook een hobby heb en dat is dan wel iets heel anders als modelbouw. Mijn hobby is namelijk designs maken voor op kleren te zetten en uw S H A R K ontwerp spreekt mij énorm aan voor op een T-shirt te laten zetten.
Wat zou u ervan vinden, indien u geïnteresseerd mocht zijn, als ik probeer om uw design op een T-shirt te plaatsen? U zou me er een groot plezier mee doen mocht ik toestemming krijgen om dit meesterwerk te gebruiken.
Hopelijk horen we nog van elkaar.
Als dat niet zo is, sorry voor het storen en natuurlijk nogmaals proficiat met zo'n mooi haaien design te maken!