Bouwverslag Happy Hunter

Helaas kan ik de foto's nog steeds niet zien uit je verslag, had ik mooi wat dingen kunnen over kijken voor mijn eigen model.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik baal ook als een stekker dat de foto's nog steeds niet terug zijn in mijn verslagen. Geen hond die er meer naar kijkt, logisch natuurlijk. Maar als het goed is heb je een mail gehad met nog wat foto's van de stuurhut.

Ja kan ik me voorstellen. Ja klopt die heb ik gekregen, heel erg bedankt. Kan ik daar binnenkort mee los. Ik dacht ik lees je verslag nog even door voor wat meer inspiratie op te doen voor bepaalde dingen maar helaas is er alleen maar tekst, ik haal altijd een hoop uit foto's. Maar hopelijk dat binnenkort het probleem word opgelost. Dan kan ik me weer vergapen aan je bouw kunsten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sjoerd,

Je gaat die straal buizen toch niet gebruiken ? die lijken niet op het origineel. Bedoel als je toch alles gaat slopen zou ik nieuwe maken.

SH10.jpg

Gr Martin :D
Jammer dat fotto niet zichtbaar zien van bouw van happy Hunter

Jammer dat fotto niet zichtbaar zien van bouw van happy Hunter

Hallo,
Ja, is waardeloos, maar er is een belofte van het moderator team dat dit opgelost gaat worden :mad:. Uiteraard heb ik wel alle foto,s in mijn bezit. Mocht je iets speciaals willen zien laat het dan maar even weten.

Vriendelijke groet
Sjoerd

Hello. I am a modeller from Israel. A model of a tug happy hunter. You do not have a drawing on his anchor baller. Thanks.anchor winch.

Back