Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zal ik van het weekend maken en posten.Foto's?![]()
Net aangepast haha. Bedoelde ook jou. Ik vond de 8x45 de beste. Persoonlijke smaak, maar ligt ook aan het gewicht van je quad denk ik. Met 8x45 heb ik de beste wendbaarheid en makkelijkst weg te werken jello.
ik gebruik de gemfans 9x4,7 deze zijn toch wel mijn favoriet. div geprobeerd en vindt deze perfect in combi met de sunnysky 980 kv
4S is juist makkelijkerOok gemakkelijker ivm de 12V voeding van de FPV-setup.
Ubec heeft minimaal 12V ingang nodig, dus werkt niet goed op 3S.Ha, nooit aan gedacht eigenlijk, gebruik altijd een LC-filter. Maar zo'n uBEC werkt ook goed als LC-filter dus? Dan is het inderdaad wel handiger altijd zo'n uBEC te gebruiken, kan er zowel 3S als 4S op.![]()
Op 4S neem ik aan, zou deze combi op 3S ook nog goed te vliegen zijn?
Zou het liefst 3S erop hebben omdat ik die voor mijn andere kistjes ook gebruik. Ook gemakkelijker ivm de 12V voeding van de FPV-setup.
3S valt wel tegen vind ik persoonlijk, maar als je nooit op 4S hebt gevlogen dan mis je ook niks zeg maar.
Dat is 3S 2200mAh waarop X-hover vliegt. 2200mAh op 3S vliegt prima, maar zodra je grotere lipos gaat plaatsen dan valt het wel tegen op de meeste FPV frames. Je krijgt dan zo'n vertraging op je throttle reactie. Dat is een persoonlijke ervaring en voorkeur nogmaalsLOL, als iedereen zo snel als jou gaat vliegen dan wordt er binnenkort nog een maximum snelheid in de modelbouw wet opgenomen.
Maar zonder gekheid, de FLIP is uitstekend op 3S te vliegen. Eea is ook afhankelijk van de gebruikte motoren. Volgens mij vliegt de ontwerper van het frame ook op 3S, alle specs op zijn website zijn daar in ieder geval wel op gebaseerd.
Ubec heeft minimaal 12V ingang nodig, dus werkt niet goed op 3S.
Alleen een korte testvlucht in mijn tuin en dat ging prima, maar de overall indruk is goed en wat ik zo links en rechts lees is iedereen er wel tevreden mee is, niet duur, speciaal voor een multirotor ontwikkeld, plug and play aansluitingen en met 30A voor de meeste motoren wel geschikt, enkel de bec is wat krap, maar ze zijn linear dus met zijn vieren genoeg voor de RX en mijn mobius camera te voorzien van spanning.
Ze waren ook heel snel uitverkocht bij HK, dus men kan weer wachten op een nieuwe voorraad.