Eindelijk !!
Na ruim anderhalve week wachten is het bouwpakket gearriveerd.
Het is de Just Friendly (JF in het vervolg) van Modellbauservice Schuster geworden.
Gegevens:
Spanwijdte: 3030mm
Lengte: 1510mm
Gewicht: 1900gr
Vleugel opp: 53 dm²
Vleugel blst: 35gr/dm²
Profiel: SD 7037 en bij tip SD 7032
Instelh versch: 1,5°
Nadat de doos is verwijderd blijft er een pakketje hout en een paar kleine onderdelen over.
Hieronder de complete bouwpakket uitgestald
Het is nummer 281
Het wordt een bouw zonder tekening! het enige wat erbij zit is een CD met een uitgebreide uitleg met zeer veel foto's op .pdf formaat.
Helaas is alles in het Duits, maar ik denk (lees: hoop) niet dat dit een probleem is.
Als alles goed gaat met de bouw, dan zal er uiteindelijk zoiets te voorschijn moeten komen.
Ik ga nu het eerste gedeelte van de bouwbeschrijving bestuderen, zodat ik binnenkort een start met het rompje kan gaan maken.
Eric
Na ruim anderhalve week wachten is het bouwpakket gearriveerd.
Het is de Just Friendly (JF in het vervolg) van Modellbauservice Schuster geworden.
Gegevens:
Spanwijdte: 3030mm
Lengte: 1510mm
Gewicht: 1900gr
Vleugel opp: 53 dm²
Vleugel blst: 35gr/dm²
Profiel: SD 7037 en bij tip SD 7032
Instelh versch: 1,5°
Nadat de doos is verwijderd blijft er een pakketje hout en een paar kleine onderdelen over.
Hieronder de complete bouwpakket uitgestald
Het is nummer 281

Het wordt een bouw zonder tekening! het enige wat erbij zit is een CD met een uitgebreide uitleg met zeer veel foto's op .pdf formaat.
Helaas is alles in het Duits, maar ik denk (lees: hoop) niet dat dit een probleem is.
Als alles goed gaat met de bouw, dan zal er uiteindelijk zoiets te voorschijn moeten komen.
Ik ga nu het eerste gedeelte van de bouwbeschrijving bestuderen, zodat ik binnenkort een start met het rompje kan gaan maken.
Eric
Laatst bewerkt door een moderator: