Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik pas als de zeilen helemaal af zijn dus het lijkentouw om de zeilen zit. Daarna worden de blokken bevestigd.Ga je dit met het verder aan te brengen touw ook doen Boris?
Ik bedoelde eigenlijk dat Kolderstok wit touw erbij heeft geleverd. Mijn vraag was eigenlijk dat je de zeilen te wit vindt ( dat vind ik ook ) maar dat je dat witte touw ook nog wat kleurt?Dat doe ik pas als de zeilen helemaal af zijn dus het lijkentouw om de zeilen zit. Daarna worden de blokken bevestigd.
Ik denk het niet. Dan zou ik de touwen die ik al gebruikt heb op het schip moeten vervangen.Ik bedoelde eigenlijk dat Kolderstok wit touw erbij heeft geleverd. Mijn vraag was eigenlijk dat je de zeilen te wit vindt ( dat vind ik ook ) maar dat je dat witte touw ook nog wat kleurt?
Inderdaad zie ik het nu dat het touw niet helemaal wit is. Ik had in de doos gekeken en dacht dat het wit was. Mogelijk door flitser, of wat dan ook dacht ik wit touw te zien in het verslag Vandaar mijn vraag.Voor de goede orde: het touw is ecru van kleur - dus niet echt wit. Het is verder normaal katoen, dus je zou het met een verdund beitswatertje altijd donkerder kunnen maken, ook als het er al op zit.