Wrm zou ik op een hotliner diff moeten instellen?
Ben van plan Hitec metal gears te gebruiken... Moet nog ff uitvogelen welke![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben van plan Hitec metal gears te gebruiken... Moet nog ff uitvogelen welke![]()
omdat haakeffect bij elk vliegtuig voorkomt.. het maakt gecoordineerd vliegen makkelijker, zeker als je een kist zonder richtingroer vliegt (veel hotliners missen dit roer)..
Onder het motto: het kost niks en het vliegt beter: waarom zou je het NIET doen?![]()
ja, diff is differential, dus roer omhoog meer dan omlaag.
omdat haakeffect bij elk vliegtuig voorkomt.. het maakt gecoordineerd vliegen makkelijker, zeker als je een kist zonder richtingroer vliegt (veel hotliners missen dit roer)..
Inmiddels staan er heel wat vliegtuigen genoemd hier, zouden jullie je setups een keer willen melden in dit draadje: database-setups-elektrozwevers
Dan zet ik ze in de database en kan iedereen er zijn voordeel mee doen. Dank!
als je bedoeld de max diameter van het motor schot dan kan ik je zeggen dat +- 45mm is dus je kan er dus een grote motor inbouwen indien je dat wenst .
omdat je voorin veel ruimte hebt en veel gewicht nodig hebt, kun je ook nog opteren voor een HEULE grote binnenloper..... kun je recht omhoog...
is er nu echt niemand die een meter thuis heeft om het snel even op te meten ???