Jaques
Forum veteraan
Ik dacht al zoiets, dat heb je met de flitser hee....De kleur geel is nog steeds hetzelfde. Ik denk dat de flitser hier het geheel wat lichter maakt. De vorige foto was zonder flitser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht al zoiets, dat heb je met de flitser hee....De kleur geel is nog steeds hetzelfde. Ik denk dat de flitser hier het geheel wat lichter maakt. De vorige foto was zonder flitser.
Kleuren blijven altijd een kwestie van persoonlijke smaak en daar valt nog steeds niet over te twisten, je model maakt wel 90 graden slagzij op de laatste foto
![]()
Ik heb hem ook al een keer te koop aangeboden, zelfs voor een prikkie. Toen was ik nog niet zover. Nu wil ik haar niet meer kwijtMooie bouw geworden zo. Ik heb een jaar geleden het bouwpakket zelf een keer tweedehands op gepikt. Ik heb nu spijt dat ik hem weer verkocht heb.
Tja die Admiraal hee, wat zouden we zonder hem moeten beginnen.....Dus maar eens in overleg gegaan met onze admiraal.