Bouwverslag: Multiplex Micro-Jet : Klaar!

Hay Freak je intro vond ik werkelijk gaaf ,maar je houd het wel spannend :lol:
Groet Jan.

Ik ben toch maar voor de 6/15 gegaan. Moet nog een accu bestellen, en hopen dat ze MJ snel binnen is :)

Grt

Damn, weet iemand nog wie ze op vooraad heeft? :| Heb alle Q's afgebeld , heeft ze niet. Hangar modelbouw ook nog niet en ze zijn misschien over 2 weken weer op vooraad bij MPX

Vespaget ook niet :( Modelbouw winkels ook niet, of ik heb daar verkeerd gezocht(2e hands toch?)

Ga vanavond bij Hangar 3 Micro jets ophalen( Ja , 1tje voor mezelf :wink:

Waarschijnlijk plaats ik wel een verslagje.

Grt

Heb gisteren erg lang doorgebouwd(kon toch niet slapen met die hitte. En vanmiddag het kistje al kunnen invliegen!

Micro_Jet.jpg

Jah, hoe vliegt die nou.... Had hem eigenlijk sneller verwacht. als ik in 1 keer volgas geef uit een zweefvlucht, duikt die eerst hard aan, en trekt dan vanzelf weer recht, toch nog wat minder motordomping er op doen.
Als hij maar een goeie zet krijgt , gaat het wel goed.

Grt

Owjah, mijn setup is:

Motor: 6/15 Typhoon
Prop: 4.7*4.7
Accu: 3s 1200 Mah 95 Gram
Ontvanger: Jet Rex 5 +
Servo's: 2x SG90 Towerpro

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me kabels wel moeten verlengen van de TP servo's. En dab heb ik me ontvanger eigenlijk nogsteeds achterin zitten.

Ik moest ze ook n klein stukje verlengen bij mijn servos. Bij mijn regelaar heb ik ze trouwens niet verlengd maar verkort. Ik houd van een schoon schip. ;)

De vinnetjes heb ik met tamia PS-34 gespoten. Vuur rood. Valt behoorlijk op, en et blijft stevig zitten. Mijn spacescooter vliegt er al bijna meer als n jaar minstens 2wekenlijks een paar packs mee, en et zit er nog op als de beste. :) Alleen vind ik de verf wel n beetje duur, 7,50 @ 100ml. Voor ukkies als deze prima te doen, maar ik moet binnenkort mijn Twinstar 2 in de verf gaan zetten... Dan toch maar iets anders zoeken. ;)

Allebij gewoon met rust laten. :P PWM alleen veranderen als je weet dat je zender EN ontvanger dit kunnen, maar is eigenlijk totaal niet nodig.

Back