Hallo Allen,
bij deze de eerder beloofde foto's.
De achtersteven tot nu toe, hier moet nog een kleine kraan op komen en tevens zal hier een trap naar beneden worden geplaatst. Het vak wat te zien is geeft straks toegang tot de motor en de electronica voor de schottel.
Het totaalbeeld van de voorzijde. Ik heb een begin gemaakt met de stuurhut. Deze moet nog verder geplamuurd en gespoten worden.
Ook op deze foto zijn duidelijk de verschillende luiken te zien waar de verschillende apparatuur onder verstopt gaat worden.
Het grote vak aan de voorkant zal ruimte bieden aan de ontvanger, 2 motoren, de batterij voor de accesoires (licht, lieren etc)
De twee grootste vakken aan de zijkant zijn voor de batterijen voor de voortstuwing.
De vakken achterin voor het onderhoud aan de schottels en de vakken onder het achterste portaal om bij de aansluitingen van de takels te komen.
Detailopname van het stuurhuis na de eerste plamuurbeurt. Ook de inventaris van de stuurhut zal worden geplaatst. (Lijmresten zijn inmiddels verwijderd :roll: )
Tot zover de foto's.
Nu nog even een vraagje....
Ik heb voor de voorstuwing vier 400 motoren van conrad aangeschaft
Welke vaarregelaar zou ik hier het beste op aan kunnen sluiten?
De ostrea krijgt de beschikking over vier motoren. Is het mogelijk om de motoren links vor en links achter te koppelen op de zender en de motoren rechts acter en rechts voor, maar dan op zo'n manier dat bij een storing in een van de motoren overgeschakeld kan worden naar de koppeling links voor en rechts voor en de koppeling links achter en rechts achter? (ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel)
groeten Arnold