Begin je nu zelf ook al negatief te worden![]()
Nee, echt niet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Begin je nu zelf ook al negatief te worden![]()
Pas op met het plaatsen op je mustang. Vorige week ook deze camera ontvangen. Bij de doehetzelf sterke klittebandtape gekocht. Op de vleugel geplakt, 1 vlucht.....weg.
Lijm wil niet zo goed houden op en behuizing.
vanmiddag kreeg ik, na 7 weken, eindelijk mijn hd camera. (zie post 61 van 5 september)
de eerste die werd opgestuurd is nooit aangekomen. de 2e is "signed for" opgestuurd en deze kwam na 11 dagen al aan uit hong kong.
hieronder de link naar youtube van een engelsman die dit cameraatje al eerder heeft getest.
ik heb vanmiddag ook wat filmpjes gemaak en ze zien er echt fantastisch uit. ik zal van de week wat "on topic" filmen, kunnen jullie het ook zien.
het is dus de bedoeling dat deze ook in de mustang gaat. (ja, kun zien hoe ik crash na de eerste vlucht)
(het fimpje in de vorige post is gemaakt met mijn fototoestel, dus niet met deze HD camera.)
thanks, leuk draadje, ga ik even doorlezen.![]()
Even, nou veel plezier , tot volgende week!![]()
't is hier rustig…..![]()
11 dagenDrukke tijden of niet veel zin meer om te bouwen?
Het is al weer enige tijd geleden..![]()
Beter zo, dan daadwerkelijk op het veld toch?!heb ik al aardig wat vliegtuigen laten crashen.
Beter zo, dan daadwerkelijk op het veld toch?!![]()