Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het oog wil ook wat Johan.
Zo kan het dus ook.
Even een stukje bladeren.
https://skydrive.live.com/?cid=CAB8549280FF1186&id=CAB8549280FF1186%21208#cid=CAB8549280FF1186&id=CAB8549280FF1186%21631
Zo bijna hetzelfde bij mijn beech.
Han.
Haha.
Ben net met een fotossessie van beplanken begonnen.
Zou hier ook goed van pas komen.
Als die klaar is meld ik het hier wel.
Heb je ook geen plamuur nodig. (wat is dat)
Bij worden die potjes of tubes oud.
Han.
Ja Han, jij bent nu ook niet de eerste de beste bouwer, prachtig om te zien, maar voor vele te hoog gegrepen.
Mvg Pascal
Hele mooie kist hoor, maar wat me opvalt is dat je wél flaps hebt ingebouwd en géén intrekbaar landingsgestel (als ik het tenminste goed zie).
Meestal zie ik éérst retracts en daarná pas flaps![]()
Ik heb het volledige verslag eens gelezen ( paar uurtjes zoet ) en ik doe hier serieus mijn hoed af voor Christiani !!
Ik ben ongeveer een 40 jaar geleden met modelbouw begonnen en heb veel modellen ook van scratch gebouwd weet dus wel ongeveer wat dit inhoud .
Maar zoals dit model als eerste ervaring gebouwd is zeg ik alleen maar chapeau .
Ergens aan beginnen zonder enige voorkennis en dan op een speciale eigenwijze manier toch volhouden in je gedachte met toch wel veel tegenkantingen en dan uiteindelijk toch aan een prachtkist komen die met een beetje goede hulp op gebied van afstellingen zeker zal vliegen .
Tot hier toe heel knap gedaan door een kerel met talent voor modelbouw !!!
Volhouden en binne een paar jaar bouw je full scale modellen .
Grtjs Blitske
ja ik zie mezelf ook in Christiani (ben trouwens ook bezig aan mijn eerste (scratch)bouw , treath komt nog wel)
ik ben ook koppig ,en wil vaak mijn eigen weg zoeken om te leren, vaak met succes of tegenslag, maar het is uit fouten dat je leren kan !
en mocht hij toch de lucht in gaan, al is het voor 1 minuut zal je toch wreed content zijn dat hij gevlogen heeft, zelfs al crash je ermee op de 61 seconde .
Ik ben dus razend benieuwd voor de eerste vlucht, en van mij krijg je alvast alletwee the thumbs up!
maiden !!! maiden !!! maiden !!!![]()