Hallo allemaal.
mijn naam is Cees en ik ben nieuw hier op die forum.
wel veel gelezen hier maar vandaag pas geregistreerd. waarom? omdat ik mijn bouwverslag van een P51-Mustang met jullie wil delen. ik heb geen ervaring met bouwen, dit wordt mijn eerste toestel.
De schaal wordt ongeveer 1:6
De afmetingen zijn dan ongeveer: spanwijdte 165 cm, lengte 140 cm.
De voorstuwing is een OS Max FX motortje van 7,5cc en 1,5 pk. Ik denk dat dit net zal lukken (hoop ik).
de "bouwtekening" is een 230% vergroting van een P51 die ik in de jaren 90 in Halifax heb gekocht. omdat dit een erg klein model is zal ik veel aanpassingen moeten doen. Mijn bouwverslag zal ik ook voorzien van veel foto's.
ik zal ook heel veel "afkijken" van andere bouwers zoals Plotterwelt.
nu nog even uitzoeken hoe ik foto's moet uploaden.
gelukt
dit is het bouwdoosje. mijn model wordt 230% groter.
dit zijn de vleugel (tjes)
de romp
cockpit
nu nog even 230 procent groeien
mijn naam is Cees en ik ben nieuw hier op die forum.
wel veel gelezen hier maar vandaag pas geregistreerd. waarom? omdat ik mijn bouwverslag van een P51-Mustang met jullie wil delen. ik heb geen ervaring met bouwen, dit wordt mijn eerste toestel.
De schaal wordt ongeveer 1:6
De afmetingen zijn dan ongeveer: spanwijdte 165 cm, lengte 140 cm.
De voorstuwing is een OS Max FX motortje van 7,5cc en 1,5 pk. Ik denk dat dit net zal lukken (hoop ik).
de "bouwtekening" is een 230% vergroting van een P51 die ik in de jaren 90 in Halifax heb gekocht. omdat dit een erg klein model is zal ik veel aanpassingen moeten doen. Mijn bouwverslag zal ik ook voorzien van veel foto's.
ik zal ook heel veel "afkijken" van andere bouwers zoals Plotterwelt.
nu nog even uitzoeken hoe ik foto's moet uploaden.
gelukt

dit is het bouwdoosje. mijn model wordt 230% groter.

dit zijn de vleugel (tjes)

de romp

cockpit

nu nog even 230 procent groeien
Laatst bewerkt: