bouwverslag pantserschip Kortenaer 1893

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door P. Burghoorn, 12 jan 2014.

  1. Jan Walpot

    Jan Walpot Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    26 okt 2007
    Berichten:
    1.200
    Locatie:
    Giessenburg
    Paul, zoals alle vorige modellen ziet deze er ook weer schitterend uit. Petje af :thumbsup:
     
  2. P. Burghoorn

    P. Burghoorn

    Lid geworden:
    17 feb 2008
    Berichten:
    1.366
    Locatie:
    Halderbergen
    Hallo allen,

    Sinds het forum zo veranderd is ten opzichte van het oude, kan ik er toch niet echt aan wennen. Hierbij besluit ik te stoppen met dit bouwverslag.

    Groeten Paul
     
  3. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.199
    Locatie:
    Steenbergen
    Jammer Paul!
    Gelukkig zag en zie ik je vorderingen van nabij op de club.

    Gr. Bert
     
  4. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Jammer Paul, maar als je die 19 foto's terug plaatst (is bijna geen moeite in vergelijk met de 750 van mij in 1 verslag) , is dit verslag toch gewoon weer bruikbaar?
     
  5. JaFa

    JaFa

    Lid geworden:
    20 jun 2010
    Berichten:
    951
    Locatie:
    Leuven (Belgie)
    Wel ik begrijp zijn reactie eigenlijk wel, ik vind de nieuwe huisstijl ook niets. Daarnaast zijn de foto's er nog steeds niet en ik heb wat angst dat ze er nooit weer gaan komen als we het niet zelf doen.
    Als ik mijn bouw in september weer oppak zal ik nog wel zien of ik ook verderga, al vind ik het wel heel spijtig hoor dit was weer een van die super verslagen die stopt...
     
  6. Dennist

    Dennist verslagschrijvers

    Lid geworden:
    24 sep 2012
    Berichten:
    771
    Locatie:
    Eindhoven
    Zou zeker jammer zijn als je zou stoppen. U maakt altijd hele mooie schepen.

    Ik hoop wel dat de foto's terug komen ivm leesbaarheid van de verslagen. Ik heb daar geen osg van want ik upload alles via fotoemmer. Maar ook dat is niet heilig. Als die stoppen of zoiets zijn ook mijn foto's allemaal weg.
     
  7. Jan Blonk

    Jan Blonk

    Lid geworden:
    27 aug 2014
    Berichten:
    965
    Locatie:
    Nieuwpoort (Z-H)
    Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten.
    Ook al is de nieuwe opmaak niet helemaal je ding, de informatie de je geeft , en die ons allemaal inspireert, hoeft daar niet minder om te zijn.
    Van de oude foto's is even jammer. Misschien komt dat nog goed. Maar nieuwe foto's kan toch weer.....
    Het forum is er om informatie uit te wisselen en dat doet het.
    Ik hoop echt dat je er nog een keer over wil nadenken en ons je meesterwerk niet gaat onthouden.
     
  8. P. Burghoorn

    P. Burghoorn

    Lid geworden:
    17 feb 2008
    Berichten:
    1.366
    Locatie:
    Halderbergen
    Hallo allen,

    Helaas mannen, mijn besluit staat vast. Ook de verdwenen foto's ga ik niet meer terug plaatsen. Deze zijn nog wel te vinden bij mijn profiel-media.
    Uploading deed ik altijd met Imageshack maar deze sloeg vaak vast, daarna overgestapt op Photobucket en Mijnalbum. Dit was ook drie keer niks want na korte tijd werden foto's verloren. Laatste poging was via het forum zelf, dit was voor de crash. Na de verandering ben ik gestopt met posten. In dit geval vind ik vernieuwing geen verbetering.

    Ik zal het forum alleen nog op de achtergrond volgen.

    Groeten Paul
     

Deel Deze Pagina