Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jvenant zei:ik zit zelf te denken aan een 38CC ZDZ of een 62 cc ZDZ
Alexzzz zei:jvenant zei:ik zit zelf te denken aan een 38CC ZDZ of een 62 cc ZDZ
Je bedoelt Zenoah denk ik?
Grt.
jvenant zei:ja idd zdz is zenoah
jvenant zei:Maar ik zit te dubben heb je nu echt een powerbox nodig?
of is het alleen maar extra veiligheid.
diablotinxlpilot zei:In deze schaal kan je nog vliegen zonder stroomverdelingssysteem. Zelf heb ik een toestellen tot 2m20 en 62 cc zonder uitvoerige systemen gevlogen. Een goede switch en eventueel een voltageregulator zijn meer dan voldoende. Digitale servo's zijn niet nodig op een pitts, je moet er toch steeds rustig mee sturen, en een goede analoge servo is hier beter op z'n plaats. Modellbau Deutsch heeft een mooie electronische switch met ingebouwde voltage regulator in z'n gamma, kost geen 50 euro dacht ik.
diablotinxlpilot zei:In deze schaal kan je nog vliegen zonder stroomverdelingssysteem. Zelf heb ik een toestellen tot 2m20 en 62 cc zonder uitvoerige systemen gevlogen. Een goede switch en eventueel een voltageregulator zijn meer dan voldoende. Digitale servo's zijn niet nodig op een pitts, je moet er toch steeds rustig mee sturen, en een goede analoge servo is hier beter op z'n plaats. Modellbau Deutsch heeft een mooie electronische switch met ingebouwde voltage regulator in z'n gamma, kost geen 50 euro dacht ik.
Ik ga 2 servos zetten op het hoogte roer: eentje voor elke kant, op eentje kan je toch nog wel landen ????
Senne zei:Ik ga 2 servos zetten op het hoogte roer: eentje voor elke kant, op eentje kan je toch nog wel landen ????
dat denk ik niet,dan gaat je vliegtuig rollen,en dan is landen moeilijk denk ik :wink:
jvenant zei:met 7 servo's is het denk ik wel handig om in iedergeval wel te zorgen dat al het stroom niet over je ontvanger gaat dacht ik........