Stephan Kertész
Forum veteraan
De roeiriemen zijn ook klaar
Alleen verven
Alleen verven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, heb je ook een foto vanhoe het er moet uitzien?
kan ik beter vergelijken en misschien zeer mooi zeggen![]()
Op SOS zitten een ware kunstenaars en die gebruiken allemaal zo'n nagel frees. (Er is ook een boek te koop van 1 van de leden) Je heb dan een pen met Micromotor (tevens zoekfunctie amazon) die aan een dun draadje zit. Via aliexpress heb ik dan een andere stift besteld zodat ik naast freesjes met 2,35 as ook freesjes van 3,17 mm (dremelmaat) kan gebruiken.Wordt mooi Stephan!
Zelf gebruik ik een proxxon micromot 40 tegenwoordig 60 dat is een lichte machine. Proxxon heeft ook een machientje GG12 voor glas dat nog lichter is, bij mij is zo een flex slang ook te stug
wat een joekels!!.De roeiriemen zijn ook klaar
Bekijk bijlage 430946
Bekijk bijlage 430947
Bekijk bijlage 430948
Bekijk bijlage 430949
Alleen verven
superStuurboord kant is klaar. Alle poorten, raampjes en wat dan ook zitten erop. Op de spiegel ook nog 2 poorten naast de leeuwen.
Bekijk bijlage 432229
Bekijk bijlage 432230
Bekijk bijlage 432233
Bekijk bijlage 432231
Bekijk bijlage 432232
Doel je op het kleurverschil? Ik hoop dat dit bijtrekt in de loop van de tijd. De romp is inmiddels al meer dan 12 jaar oud. En daar heeft de tand des tijds zijn best gedaan. De poorten zijn van nieuw hout. Daarbij valt het licht van boven op de foto, accentueert het verschil nog meer. Helaas zal er wat van verschil blijven.Donker bruine verf verdunnen, beetje afwas middel, laten invloeien. Rest weg vegen, en je hebt een nog realistischer geschut poort.