Bouwverslag PT20 op groene stroom van Mees

Ja ja ja....Anyway, top filmpje ! En sja, natuurlijk gelijk ff victory-loopen en een rolletje. En testen of de vuistregels werken. (dat doen ze dus)

Epic opgegooid door Edwin (zonder gaten in de grond en een stuk veld op je neus)

A true master !

Jedi_Master_Revan_by_Dantes939.jpg

Laatst bewerkt:
wat is die F16 schoon op de neus zeg, op die foto ! :confused:

Was Mees niet ongelooflijk blij met zijn mooie nieuwe toestel ? Gefeliciteerd Mees met een prachtige nieuwe kist die ook super vliegt. Veel plezier ermee !
(naar het schijnt wordt het afgeraden 'm door mij op te laten gooien:D)

:-) sja, maarre ik vinnet best zo, met 3000mA lipo 20 minuten vliegtijd. Mees wil al landen na 5 minuten vliegen, want dan is ie moe. (en dat snap ik voor een jochie van 11 met +8 best)

VAnt weekend druk gevlogen, lekker windstil. De PT20 vliegt heerlijk, en al lanterfantend vlieg je 30 minuten :eek: op 1 3000mAh pakket. Alleen grondstarten is wat tricky, net genoeg power.

Ik heb dus een iets groter neuswiel geplaatst, en de 11*7 vervangen door een 12*8.

Kijken wat dat gaat worden.

Nou dat ging geweldig, tenminste, de power is er en de kist komt beter op snelheid...alleen wel jammer dat franck de klassieke fout maakte om met wind mee te starten......windvlaagje mee erbij.....aaaaaargh......plons :-/

Gelukkig alles weer droog kunnen maken thuis, alles werkt ook weer :-)

Laatst bewerkt:
Zaterdag naar Bergeijk, ik heb toch maar een ietsje zwaardere motor in de PT20 gezet, (dank aan S-Lijm) want we hebben nog geen electrosleper....en met 500 watt / formaatje .40 kunnen we roodkapje nog slepen.

Kleine update. De PT20 is inmiddels voorzien van een sleephaak bovenop de vleugel. Inmiddels heeft Mees de Robbe Disco van Katja, de Alula van Firefox, en Roodkapje gesleept. (dat laatste ging niet zo hard omhoog) Verder van allerlei luchtvervuiling natuurlijk...parachutes, action deltavliegers etc etc. Leuk zo'n slepertje van 11 :D

Back