Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wel een hele aparte plaatsing van je servo's, nooit eerder zo gezien, knap als je nu nog goed uitkomt met je zwaartepunt.
Daarbij, die verstevigingen waaren denk ik niet noodzakelijk, en zoals het er nu opzit ook erg extreem.
Zoals WVR al aangeeft is het een redelijk zwaargewicht, en met de motor die je erop hebt zitten ben ik bang dat je vermogen te kort gaat komen.
Is dit trouwens je eerste vliegtuig (wegens aanschaf zender)? Is namelijk zeker geen beginnerskistje, en zonder expo gaat het helemaal pittig worden..
desodanks, succes!
mijn vader werk op de veiling en hij heeft toegang tot bepaalde gedeeltes van de veiling waar ik dan mag vliegen na sluiting's tijd.Leuk project voor een beginner.
Volgens mij gaat hij best wel vliegen maar voor de volgende moet je deze punten dan verbeteren.
Een vliegtuig als dit vliegt het beste als de elektronica goed op elkaar is af gestemd.
Dat wil zeggen.
Gebruik een zender met expo dus een goede computer zender.
Motor 10% accu 20% van het totale vlieggewicht.
Gebruik slowfly props.
Trekkracht 150% of meer van het vliegklare gewicht.
Gebruik lipos van 35C of meer.
Heb je vragen over lipos ga dan hier zoeken.
Accu & laad techniek - Modelbouwforum.nl
Geef de gegevens van de setup even op dan kunnen dar ook gegevens over uit gewisseld worden.
Maak het vliegtuig zo licht mogelijk en gebruik daar voor de ervaring van vele indoor vliegers op dit forum.
PS ik wist niet dat je in de veiling van Aalsmeer indoor kunt vliegen maar ik ik woon er dicht bij dus ben wel geintresseerd.
En jouw onderschrift lijkt veel op de mijne.![]()
Exponentiële toename en afname als ik mij goed herinner.wat kun je met expo:
als het goed is staat dit in je wiskunde boek onder expotionele toename en afname ;-)
hoogte/richting roer bevestigt wil morgen rolroeren doen en dan is hij klaar voor een test .
hier even een foto
![]()
Nog verstandiger om het meteen te doen en dan ook bij de aillerons.Wellicht heeft een ander het al gemeld, maar het is in het vervolg verstandig om de hevels de volgende keer op de scharnier lijn uit te richten en ze niet zomaar ergens op 1 van de roervlakken plaatsen.