Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ben zelf ook bang dat mijn motor niet sterk genoeg is(heeft evenveel trust als mijn vliegtuig weegt)
een sterkere motor er op gezet .
en cg goed gedaan.
Dus hierbij wil ik iedereen die mij tips heeft gegeven bedanken .
Te weinig trust is geen reden om maar 14sec te kunnen vliegen.en ik niet meer als 14 sec in de lucht bleef (bleek minder trust te hebben als mijn vliegtuig weegt)
1500 kv motor, 9x5 prop en heeft 1.7 keer het gewicht trust als mijn vliegtuig
Er zijn qualteits verschillen maar tape met glasvesel heb ik goede ervaring mee zelfs eenzijdig maar wel over de hele lengte.
De echte tesa tape schijnt ook goed te werken maar de eerste de beste merkloze tape beter niet gebruiken.![]()
zelf zou ik naar een modelbouwwinkel in de beurt gaan om daar glasvezel tape te kopen.heeft u een merk/ winkel waar ik de goede tape kan kopen ?
Glasvezel tape is ook in de meeste bouwmarkten te koop.heeft u een merk/ winkel waar ik de goede tape kan kopen ?
Wat voor verf was dat?Hallo,
Ik heb dit vliegtuig ook gebouwd, uitendelijk woog hij meer dan 350 gram door een te dikke laag verf. De tape die ik heb gebruikt is de eerder genoemde tesa strong packing tape. Heeft altijd goed vast gezeten en kost maar 3.25 . Helaas was mijn depron te flexibel en bogen de stuurvlakken door als ik met te veel snelheid een bocht maakte. Ben van plan om er alsnog een te maken.
Pim
Die spuitbussen zijn niet foamproef je moet de gewone tubes hebben en die met een rollertje of paintbrush aanbrengen.Inderdaad spuitverf van de action. Maat dit was de eerste keer dat ik depron verfde dus ik deed er erg veel op, op sommige plekken begon het te smelten.
Pim