Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
dit bootje ziet er echt geweldig uit .
maar wat voor hout gebruikt u voor de romp.
ik ben zelf namelijk ook met 1 bezig (ben nu tot de mal) en ik moet verder maar ik weet niet welk hout ik moet gebruiken.
zouden jullie mij willen helpen?
mvgr,
dennis
Ahoy Wim,Beste modelbouwers,
het bouwproject van de Rema heeft enkele jaren door diverse omstandigheden stil gelegen. Kort geleden heb ik de romp, tekeningen en alle andere spullen weer bij elkaar gezocht en weer een aanvang gemaakt met de verdere bouw van dit scheepje. Ik ben van plan hier van tijd tot tijd weer een update te doen.
Gr Wim
Bekijk bijlage 342156
Opbouw ziet er al leuk uit[emoji106], maar volgens de tekening mis ik nog de deuren in het stuurhuis heb je daar nog genoeg ruimte voor?Allereerst de beste wensen voor iedereen! Rond de feestdagen heb ik even de tijd genomen om verder te gaan met de opbouwen van de Rema. Zie hierbij de foto's. Moet nog even een oplossing verzinnen om onderdeks te kunnen komen om eventueel bij schroefas dan wel roer te komen.
Ook begonnen met verzamelen en inbouw van elektronica.
Bekijk bijlage 348898Bekijk bijlage 348899Bekijk bijlage 348900Bekijk bijlage 348903Bekijk bijlage 348904Bekijk bijlage 348905
Opbouw ziet er al leuk uit[emoji106], maar volgens de tekening mis ik nog de deuren in het stuurhuis heb je daar nog genoeg ruimte voor?
Veel succes ziet er goed uit [emoji106][emoji106]
Sent from my FIG-LX1 using Modelbouwforum.nl mobile app