Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja.
Bij foto 2 kon ik zien hoe de veerwerking is.
Bij mij is het ook zo.
Ik vind alleen dat de vleugel waar ik het over heb heel erg makkelijk losgaat.
Als dit zo blijft dan denk ik dat toch met een veer ga werken om de vleugels tegen de romp te houden.
Bedankt voor de info.
Ik zou er inderdaad die Multiplex koppelingen voor kunnen gebruiken.
Ik was toch al van plan er nog een extra verstevigings rib tegen te plakken.
Als ik die van 3 mm triplex zou maken zou dat stevig genoeg zijn?
Haha, inderdaad herkenbaar. Priegelwerk kost heeeeel veel tijd, net als nadenken hoe je iets gaat doen.De meeste tijd gaat nog op aan priegelwerk (en dan is het nog geeneens een KA7 a la die van Fotor)
Uiteindelijk is het maar een zwever en geen space shuttle.
Zelf heb ik ook de nodige Dymond servo's in gebruik gehad, het voldoet maar ook niet meer dan dat. Dus ik blijf zelf bij de bekendere merken.Hevels voor de roeren heb ik ook niet gebruikt,en de servo's zover mogelijk voorin geplaats en wel liggend achter elkaar onder de accu plaat, ongeveer 5cm van af de motor dit e.v.m. met het zwaarte punt.
Vergeet niet de doorvoer voor de servo bekabeling.Dit overkwam mij bijna met de eerste vleugel.
Op de plek waar '49' staat plaats ik een 9,5gr. servo dus enkel ruimte voor de servokabels gereserveerd in de D-box.
Nou, een paar 'kleine' handelingen hebben me een week verder gebracht
Wat een monnikenwerk dat oudewetse bouwdozengedoe
(Ik heb niet veel uren gebouwd maar wel heel wat uren verprutst met het 'uitvinden' van een mooie lichte high-tech servohouders.
Uiteindelijk maar mee gestopt want het ging nergens meer over, kost teveel tijd en levert niets op.
Ouderwets multiplex plankje, krimpkous en epoxy gaan het worden.
En meneer Robbe had destijds bedacht om de hoofdligger en hulpligger netjes te bekisten.......dat kost een hoop tijd zeg!
Morgen gaat de 2e vleugel op de plank...........ik verheug me nu alweer op het monnikenwerk wat in de herhaling nog gaat komen
Maar pluspunt is wel dat je veel meer binding hebt met je toestel.
Dit is wel een blijvertje!