bouwverslag robbe neptun

Hallo,

Het heeft de laatste tijd op een laag pitje gestaan;) ik heb nu alles netjes geplamuurd en geschuurd. er zaten wat plekjes op het dek van lijm dat ik ook heb weggehaald ik vond het niet zo netjes staan. Ik ga volgende week beginnen met de romp te verfen en dan het dek. Ben nu bezig met de opbouw netjes en strak te maken want die had ook aardig wat plamuur opzitten dat nog netjes geschuurd moest worden. verder ben ik begonnen met de verlichting te maken. Ik zit te denken om twee licht stralers op de opbouw te lijmen die aan de zijkant schijnt zodat je nog wat kan zien als je loopt. Heeft iemand een idee om gloeilampjes makkelijk vast te lijmen op een dun messing buisje? het laat de hele tijd los:mad: Maar ik zal wel een fototje maken als de verlichting klaar is.

tim

Tim,

Ik zag dat jij een pompje hebt voor in de Neptun.
Ben bezig om die van mij op te knappen en wil dan ook een pompje plaatsen voor de spuit.
Wat voor pompje is dit?

@ Bart,

Dank je voor de informatie.
Ik heb echter een 6V accupakket en dit pompje is 12V.
Maar waarschijnlijk is er ook wel een 6V uitvoering.
Zal eens kijken.

Op 6V loopt hij ook nog wel, alleen komt er dan een minder sterke straal uit de spuit. Ik weet dat Tim hem ook maar op 7.2V heeft draaien, en die heeft toch een flinke straal.
Graupner heeft trouwens ook nog een 10V pomp.

Bart

Hoi bertho,

beetje laat ben net terug van vakantie dus heb niet op het forum gezeten. Klopt precies wat bart zei dus bedankt bart;) Misschien een foto maken van je bootje met wat je allemaal voor elektronica is wel zo leuk:p ben wel geinterreseerd.

tim

hoi,

Na een lange tijd geen update toch maar het verf werk laten doen. nogmaals heel erg bedankt henk:D

haha hier is henk aan het verfen.

tim

Hoi,

Net even tijd gemaakt om toch nog een keer de binnenkant te verfen omdat ik wat heb gewijzigd van wege andere elektronica en heb er ook wat hout uit moeten halen dus nu even het hout geverfd en ziet er wat beter uit. Snel weer verder met bouwen. Wil namelijk nog een rondje kunnen varen op de opendag 12 en 13 september op de opendag van nzh haarlem.

Tim

Hoi bart,

AL veel beter maar nog best slecht vind ik maar krijg niet beter omdat het klein is en heb twee regelaars twee accu´s pomp motor en ontvanger en servo. zal wel ff fototje maken.

tim

Hoi bart,

heb een tamiya regelaar voor de motor in combi met orion 2700 accu en graupner regelaar met een 1800 accu voor de pomp. Nu zit er nog een twee kanaals ontvanger in maar daar komt binnenkort mijn nieuwe fc-16 voor :D whaaah:D

tim

Hoi bart,

jhaa helaas komt de zender volgende week pas:sleeping: maar je hebt het al gezien maar zal binnenkort fototje plaatsen als die af is. duurt nu echt niet meer lang.

tim

Hoi ruben,

ik heb wel wat fotos maar de witte laag moet nog op de opbouw want de laatste keer dekte het niet helemaal maar het model ligt even stil aan de kant. De zenderheb ik binnen en compleet ingesteld op de neptun. De denemarken ben ik nu even mee bezig want had een beetje genoeg van de neptun. Maar zal wel keertje de boot afmaken:D

hier heb ik nog niet de opbouw wit geverfd

tim

hoi david

deze sleper is zeker geschikt voor een beginner.

als ik zie hoe jij de waker gebouwt heb is dit voor jou een makie.

gr willem

Back