bouwverslag semi schaal model De Eendracht.

Tog even reageren op dit bouwwerk, in een woord prachtig!!!
Zoveel details, handwerk, de keuze voor dit model, de schaal, kortom alles bij elkaar een schitterend model.
Ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien met het tuig er op, ik blijf het volgen!

Mvg,

Pascal.

Werkelijk een mooi model geworden.
Voor mij is nog steeds de hoogste waardering die je kan krijgen is : Museum waardig.
Voor mij is dit voor jouw model van toepassing.

Beste EJJK,

Ik ben jaren terug eens op de Eendracht , schaal 1 op 1 , de echte dus geweest.
Jouw exemplaar is niet van echt te onderscheiden.
Een grandioos model geworden.
Vraagje : ga je er ook nog mee varen?

Gr. Menne Osinga

Wat een schitterend en zeer gedetailleerd schip is dit geworden zeg. Echt prachtig en een schoonheid om te zien. Complimenten voor de bouw. Ik ben erg benieuwd of je ook een filmpje gaat maken als je echt gaat zeilen met dit mooie schip.

Er komen voorlopig geen zeilen op omdat ik de ziekte van parkinson heb ,waardoor het afwerken steeds moeilijker gaat worden.
De afwerking is ook niet supper., en RC vliegen gaat momenteel ook niet maar we houden moet.

vr gr EJJK

15 jaar geleden was ik enige uren roerganger. Mooi schip als model en om mee te varen. Met plezier je verslag gevolgd. En gezien je handicap nog meer respect voor het resultaat! Gr. Klaas.

Vopak Lustrum Zeiltocht 28 mei 2005 (330).JPG

Laatst bewerkt:
Er komen voorlopig geen zeilen op omdat ik de ziekte van parkinson heb ,waardoor het afwerken steeds moeilijker gaat worden.
De afwerking is ook niet supper., en RC vliegen gaat momenteel ook niet maar we houden moet.

vr gr EJJK
Dat is heel naar om te horen. Je laat ons toch prachtig werk zien en ik hoop dat je nog zo lang mogelijk van deze hobby mag en kan genieten. Respect dat je dat met ons wou delen.

Back