Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij zijn deze schepen mooier dan vol getuigde schepen. Je kan dan beter het vaste- en lopende want zien.Er komen voorlopig geen zeilen op
Dit is een niet leuke mededeling,omdat ik de ziekte van parkinson heb ,waardoor het afwerken steeds moeilijker gaat worden.
Dat is heel naar om te horen. Je laat ons toch prachtig werk zien en ik hoop dat je nog zo lang mogelijk van deze hobby mag en kan genieten. Respect dat je dat met ons wou delen.Er komen voorlopig geen zeilen op omdat ik de ziekte van parkinson heb ,waardoor het afwerken steeds moeilijker gaat worden.
De afwerking is ook niet supper., en RC vliegen gaat momenteel ook niet maar we houden moet.
vr gr EJJK
Heb er in 15 jaar 12000mijl mee gevaren! Het doet me goed om zoiets te zien ontstaan!Dat is heel naar om te horen. Je laat ons toch prachtig werk zien en ik hoop dat je nog zo lang mogelijk van deze hobby mag en kan genieten. Respect dat je dat met ons wou delen.