Bouwverslag , Short S.23 ''C'' class empire vliegboot

hoi Bart,

mooie oplossing voor voor de batery tray! hoe is de vergrendeling van de tay eigenlijk? want het lijkt dat als de accu naar voren schuift de vergrendeling kan unlocken (een looping zal je niet zosnel met de s23 maken dus hij kan er niet uit vallen.

zelf gemaakt of laten freezen? ik zie wel interesse voor een productiemodelletje. ...

ben je trouwens niet bang voor verliezen door het gebruik van veel connectoren en ook nog eens kabelschoenen?

gr

vincent

Heren bedankt voor de complimenten :)

@ Vinze : Ik maak nog een veer op de haakjes welke de 6mm houten staaf op de plek houd. Als het bovenste gedeelte op zijn plek zit kan het nergens meer heen. Aan de voorkant ( Zijde waar geen haken zitten ) kan het alleen naar achteren bewegen maar dit is alleen mogelijk als het bovenste gedeelte aan de achterkant niet in de sleuf is geplaatst.

Verliezen ? veel conectoren dat wel. Maar daar ontkom je niet aan bij 4 brushless motoren in de vleugel , alles is goed gesoldeerd ( ja ook die kabel schoentjes ). Daarbij komt dat de stroomsterkte gering is dus zal je niet gauw last hebben van een eventuele overgangs weerstand.

Pruductie model ? ik zal wel even een pdf van de onderdelen maken en deze op de RcGroups server uploaden dan hier een link plaatsen , dan kan iedereen hem maken ;)
Deze is overgens door RBC gefreesd.

Ben jij nog verder gegaan met jouw vliegboot ? ? ( die je van berto had gekocht )

Hebben jullie de Sunderland al gezien ? HIER KLIKKEN !!

Mvg,

Bart

Hey bart,

mooie oplossing denk dat meer mensen dit wel willen bouwen voor in andere modellen.

de vliegboot heb ik helaas weer doorverkocht..... Ik heb want anders gebouwd waardoor ik wat ruimte en de komende 18 jaar wat minder tijd heb..............

gr

vincent

Hey bart,

mooie oplossing denk dat meer mensen dit wel willen bouwen voor in andere modellen.

de vliegboot heb ik helaas weer doorverkocht..... Ik heb want anders gebouwd waardoor ik wat ruimte en de komende 18 jaar wat minder tijd heb..............

gr

vincent

MM zeker niet met CA of bruislijm in elkaar gezet . . . . . . ;)

Cheers,

Bart

Toch raar.

Werden in het begin van je draadje al vragen over gesteld, onderandere door mijzelf.
Nu ontstaan er weer verbazingen over.
Teken dat draadjes niet vanaf het begin worden gelezen.
Maar beter voor jou, zo blijf je vrijwillig je vrije tijd in het draadje steken, net als zovele modelbouwers, waarvoor dank, zonder jullie hulp zou het maar een saaie boel zijn.

Als ik mij vergis moeten de mods het maar verwijderen.

Johan.

Bart, het is mogelijk draad vervuilend, maar je kan de boom in!

Geweldig!

Kan je die accuhouder niet als bouwpakketjes verkopen, verschillende groten?

Mvg Pascal.

Je kan em ook gewoon ZELF maken met behulp van eerder genoemde .pdf bestand. en dan afhankelijk van wat je wil, op 90 of 110% uitprinten. Zo moeilijk lijkt me dat niet...

Voor degene die de Lipo houder gefreesd willen hebben kunnen dit bv wel aan RBC kits uitbesteden, dan zorg ik er wel voor dat Rob het bestand krijgt :)

De Empire even in elkaar gezet en de verlichting uitgetest , alleen het mast licht moet er nog op.

a5582262-250-S23%20%281%29.jpg

a5582264-229-S23%20%282%29.jpg

a5582265-221-S23%20%283%29.jpg

a5582266-14-S23%20%284%29.jpg

a5582267-191-S23%20%285%29.jpg

a5582268-176-S23%20%286%29.jpg

a5582269-161-S23%20%287%29.jpg

a5582270-200-S23%20%288%29.jpg

Mvg,

Bart

Hij is bijna klaar! :p

(Dwz. het airframe. Dan ben je globaal op de helft. :teacher:)

Nee hoor, grapje, zal hier wel meevallen. ;)

Op driekwart. :yes:

jan.

Back