Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bouwverslag , Short S.23 ''C'' class empire vliegboot
@ Jan , bedankt.
Ik ben inderdaad erg gewend geraakt aan de vliegeigenschappen van dit model. Maar eerlijk is eerlijk hij vliegt ook echt super makkelijk. Ik denkt dat een beginnende rc piloot geen poblemen zou ervaren met het besturen.
Mvg,
Bart
Murphy's law of combat : The enemy is in range !! ( so are you )
Ik heb een video direct vanaf mijn mobius camera geupload. Als je de google chrome browser gebruikt kan je hem bekijken in 720p/60fps , dit geeft erg mooi beeld.
Inmiddels weer aardig gevorderd met mijn 2e Empire vliegboot. Nu bezig met het beplanken van de nacelle's. Ik gebruik nu vooral CA maar dit is erg lastig met schuren. Is er een lijm welke niet zo hard word als CA waardoor het schuren wat gemakkelijker gaat ?
Ik gebruik altijd voor dit soort werk UHU hart, maar ik heb me laten vertellen dat SIG Bond ook prima werkt dus daar heb ik nu ook een flesje van staan.
@ Jan , ik ben druk bezig empire #2 vliegklaar te maken. De setup gebruik ik voor deze kist. Het vliegklaar maken van de empire die te koop staat is niet veel werk.
@ Bas , ik hoef er niet de hoofdprijs voor. Er moet nog wel wat aan gebeuren tenslotte.
Mvg,
Bart
Hier wat plaatjes van empire nummer 2, deze word nog lichter
Die vliegboot mag mijn kant op, zoiets moois moet blijven vliegen :wink:
Mits hij er nog is natuurlijk want ik vermoed dat er meer kapers op de kust zijn.