Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik je daarom adviseren de V-stelling er voor 75% uit te halen en de vleugel aan beide zijden met 1 rib te verkleinen. Na deze aanpassing zit er veel meer pit in de kisten heb je er de komende seizoenen nog meer plezier van.
een laag dekker met rechte vleugel heeft het zwaartepunt boven de vleugellijn liggen en zal dus een grotere stabiliteit hebben als hij op zijn kop vliegt.
Kan wel, maar het vliegbeeld ziet er niet uit. Bij een warbird kan je goed zien dat een vleugel met V-stelling de bocht "doorwokkelt" net als een bobslee. Zonder V-stelling is dit veel direkter en ziet er onnatuurlijker uit. aangezien de 4*40 best traag reageert zijn gracieuzere bewegingen mooier bij dit model.
Bij mijn versie heb ik voor alle roeren nieuwe hardbalsa versies gemaakt die 2cm breder zijn. Verder geen vlieg relevante veranderingen om de orginele eigenschappen te houden.
Ik zou eerder een andere kit gaan bouwen dan modificeren. zou zonde zijn want hij doet het erg leuk zo.
kan je doen, heb ik ook gedaan maar heb mijn CG op de achterste limiet gelegd en vind het hoogteroer erg direkt reageren, zelfs met 60% expo en standaard uitslag. Moet hier nog een beetje aan wennen maar met die harde wind nog niet veel kans gehad om alles fijn uit te trimmen want dat vind hij niet helemaal fijn. rollen in een circel ging verassend makkelijk met hoogte en rol.