In twee weekjes vakantie toch weer niet gedaan wat ik mezelf allemaal voor genomen had.
Een tweetal dingen echter wel

Wat van lieverlee een issue werd was het stof op de romp. Deze staat onbeschermd in de hobbykamer en daar komt toch rijkelijk veel stof op.
Hierdoor kon ik toch niet beginnen aan een aantal klussen die eigenlijk zo langzamerhand wel in de planning kwamen te staan.
Voor de opbouw had ik al eens een kist gemaakt om deze in op te bergen en te transporteren, maar voor de romp was daar eigenlijk nog nooit wat van gekomen.
Ik vind een opberg, annex transport kist het behoud van je model.
Door een kleine financiële meevaller, en het feit dat ik mijn verjaardag werderom vieren mocht, heb ik voor de Smit Kamara een zgn "flightcase" aan kunnen schaffen.
Deze kisten kun je via internet bestellen bij onder andere
Casebuilder
Ik moet zeggen, het ding is z'n geld waard, een perfect bouwpakket, super maatvoering en afwerking, en binnen 5 werkdagen geleverd.

Enige wat je aan gereedschap nodig hebt is een boormachine en een popnageltang. Liefst een hele goeie wat er zitten in totaal bijna 200 popnagels in.

De kist gedeeltelijk in elkaar, en de Kamara maar even gepast voor de zekerheid.
Ik heb er voor gekozen om een losse deksel te nemen, en de onderkant niet al te diep. Ik kan er nu ook voor kiezen om de kist zonder deksel mee te nemen en de opbouw op de romp te zetten. Dit scheel de ruimte van de kist van de opbouw, waardoor ik soms kan "carpoolen" met andere MailLine collega's.
En zo ziet ze er compleet gemonteerd uit:
Tevens zijn vandaag de "dry rub" decals binnen gekomen.
Zien er haarscherp uit

Let wel dit zijn lettertjes tussen de 1 en 1.5mm hoog 8O
En gelijk maar even wat geprobeerd:

Ben er zeer content mee.
Super service van
Flightline Graphics en in mijn geval een super snelle levertijd.