Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit heet de waterloop deze plank en kan je dus toepassen.Ben wel aan het denken om daar langs de rand en op het dek een lat over de lengte te leggen. Ik zag in boeken dat daar inderdaad een ophoging is. Ik ben dan gelijk ook die lelijke zaagsnede van het spant kwijt.
Klopt dat wat ik hier stel
Bekijk bijlage 346903
Eigenlijk moet je de spanten weghalen voor je het dek beplankt, dan valt de beplanking over de zaagsnede.
beginnersfoutje. De hele tijd denken, "weghalen voordat ik beplank". Maar als je dan bezig bent dan..... O ja, niet meer aan gedacht. Maar zo komt er wel weer een extra detail.
Nu ben ik mijn hoofd aan het breken over waar de trap komt. Een lift inbouwen was makkelijker geweest.
Moet er evengoed een trap komen.
Ik kijk ook naar het luxe San Filipe. Ruime eeuw later. En de Arabische invloeden niet vergeten. Dus ik denk dat er wel in die tijd een timmerman was die zulke mooie trappen heeft gemaakt.Mooi gemaakt en chapeau voor de uitvoering.
Zo een mooie trap hadden ze waarschijnlijk nog nooit gezien vermoed ik.![]()
Tja het blijft opletten hee Stephan, maar het is wel een puik trappetje geworden hoorNou tweede trappetje ging niet goed. Heb nu twee dezelfde. Hij moet de andere kant uitdraaien. Dus ik had in spiegelbeeld moeten maken.![]()