Hans Groenenberg
Forum veteraan
Toch ook wel weer erg mooi zo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Marcus, dat dek is heel goed gelukt. Ik zal straks kijken of ik de kleinere dekken ook iet lichter krijg op de loop gedeelten. Kwestie van schuren met een plat mesje. Er zit een goedkope verf op die slecht dekt en eigengemaakte beits. Eerder in dit verslag vind je hoe. Page. 21Wow, she is looking very colorful. On your picture upload, the top view of your 5th picture. On the right side. I like the accoutrements that you added on the deck. It makes for a more realistic model.
Marcus
Dit bovenste gedeelte van je spiegel komt nu toch echt een beetje plakplaatjesachtig
Dit bovenste gedeelte van je spiegel komt nu toch echt een beetje plakplaatjesachtig over als ik eerlijk benhet valt qua kleur ook een beetje uit de toon met de spiegel zelf. De vorm is zeker mooi met de gemaakte omlijsting. Hoe dan wel? zie ik ook even niet.
![]()
Dat 3d bevalt mij wel.Je zou er een snijwerk van kunnen maken, dat is te moeilijk.
Je kan ook sommige delen op bouwen met hele kleine stukjes papier of een ander materiaal. Kies een paar van de gemakkelijkste delen en dan heb je meteen al een 3D spiegel.
Marcus
Ja, dat is zo'n zelfde. Alleen had de directeur deze op een oude spijkerbroek als sier zitten en die braken allemaal eraf na een tijdje.Ik vind de vindingrijkheid van je werk toch wel subliem. Dat kettinkje waaruit je de omlijsting maakt lag vroeger ook bij ons in bad. Klopt dat?
Joh 8:12 je heb gelijk. Die link had ik niet gelegd. Thanks. Maakt zoeken makkelijkerIk vermoed "de Zon der gerechtigheid" oftewel God zelf Die Zijn stralen laat schijnen.
Ja de achterkant daar zie je de planken. Ik ga hem proberen te maken van polymeerklei. Net als in de link bij Hans (hoosterw) zijn verslag die een paard maakt. Eenvoudiger dan een paard en zo moet je het ook leren maken.Maar dit zou wel iets moois zijn om uit te beelden en kan je al je dieptewerk er in kwijt. Al dan niet gecombineerd met een afbeelding.
Maar ook gemaakt op een duidelijke beplanking mischien als ondergrond. Het waren tenslotte toch planken die waren aangebracht.