[Bouwverslag] Tamiya F104 Pro Toro Rosso (fantasy) & Ferrari F60

Ik ben er uit, naast de F60 bodykit ga ik van de bodykit die bij de F104 pro geleverd zit de Lotus Renault F1 maken. Zo kan ik mooi even oefenen met de gestroomlijnde sidepods die je extra uit moet knippen en op de body monteren (ik heb nog werkelijk geen idee hoe ik me dat voor moet stellen).

insp4.JPG

Ik ben er uit, naast de F60 bodykit ga ik van de bodykit die bij de F104 pro geleverd zit de Lotus Renault F1 maken. Zo kan ik mooi even oefenen met de gestroomlijnde sidepods die je extra uit moet knippen en op de body monteren (ik heb nog werkelijk geen idee hoe ik me dat voor moet stellen).

insp4.JPG

OCON LOOKS :tank:

Nee het word wel de Kimi versie! Ik wilde graag een zwarte body maar zo helemaal zwart is ook niets. Heb ook nog gekeken naar de Red Bull Star Wars versie maar dan kloppen de lijnen van de neus van de Pro body niet.

Ik ben een Ferrari man en dan ga je niet voor McLaren, Red Bull of Mercedes :D

Ik blijf de 1999/2000 F1 wagens erg mooi vinden maar 2 Ferrari's vind ik te veel van het goede. Dus naast de F60 wil ik graag iets anders. Meer suggesties zijn welkom natuurlijk maar dan ook graag linkjes waar de decals te krijgen zijn :p

Ik ben een Ferrari man en dan ga je niet voor McLaren, Red Bull of Mercedes :D

Ik blijf de 1999/2000 F1 wagens erg mooi vinden maar 2 Ferrari's vind ik te veel van het goede. Dus naast de F60 wil ik graag iets anders. Meer suggesties zijn welkom natuurlijk maar dan ook graag linkjes waar de decals te krijgen zijn :p

ebay staat echt helemaal vol

Ja klopt maar vind het lastig te kiezen en wil iets aparts. De Lotus of Jordan vind ik wel apart maar van de laatste kan ik niets vinden. Geel valt wel lekker op namelijk :D

Erg mooi! Alleen heeft de body van de pro een andere neus en dat matched dan weer niet mooi. Of ben ik dan een zeikerd?

tamiyaf104prostu-2.jpg

Misschien toch nog wel een 2e Ferrari, de F2004 als eerbetoon aan Schumacher. Deze decals zijn goed te krijgen op ebay.

Zeker waar dat dat erg mooie auto's zijn.

Ik vond ook een Tamiya F104 Pro welke was uitgevoerd als McLaren Honda (foto is een beetje klein helaas). Ik vind dit wel erg gaaf en dan de helm als die van Senna proberen te verven.
dj_f104.jpg

Ik twijfel ook niet meer, de decals zijn al besteld :D

Moet alleen de kleur nog hebben maar PS38 (Red Bull kleur) is meer blauw, dit is meer paars achtig.

Soms lijkt het indd paars en dan weer blauw, ik zou gewoon voor donkerblauw gaan echter is hier geen metallic van die jij moet hebben. Wel kun je ook eerst alleen blanke lak met zilver flakes spuiten en daana blauw en heb je hetzelfde resultaat.
Die blanke flakes kun je bij PK racing wel vinden.

Heb al even snel gekeken voor die blanke lak met flakes, die heet TAMPS36 bij PK racing, dan moet je er alleen nog even een blauw of paars bij zoeken.

Back