Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bram, hobby is ontspanningEigenlijk alleen maar gewerkt. En als je dan een keer vrij hebt, dan zie ik er tegenaan om alles overhoop te halen.
Waarom had je nieuwe nylon boutjes nodig, die zaten toch bij de kit ?Vandaag wel nieuwe nylonboutjes gehaald en de wieltjes gepast. Ziet er koel uit, maar weet ff niet waar ik gebleven was of moet beginnen.
Zitten in je mailboxKun je btw een kopietje trekken van die scans? Toch wel leuk de details.
Hee Dennis, dat is een goeie ... eerstvolgende project even proberen. Kon die Stearman van Burnett wel eens worden, maar ja het to-do lijstje blijft wel groeien zo ...@ menno
Je kwatst nu met een kwast toch?
Ik doe het meeste met een stukje schuim waar je bv je ontvangers mee inpakt.
Gaat iets vlotter en je zet heel dun op met minder strepen. Misschien ook eens proberen.
Waarom had je nieuwe nylon boutjes nodig, die zaten toch bij de kit ?
Zou bijna een moth willen bouwen maar heb echt al TE veel vliegentuigen liggen. Toch denk ik iedere keer. Heej mooi kistje die moet ik ook hebben en beginnen we weer van voor af aan.
Hoi Ludo,
maak je niet druk, het is pas je eerste toestel toch ?
Dirk schreef in zijn draadje dat ie de eerste versies nooit op de foto zette ... mijn eerste versie was ook niet moeders mooiste
Gewoon afbouwen en vliegen dat dingTIP: je hebt nu de eerste ervaring met het bouwen van zo'n Moth opgedaan. Bouw er gelijk nog eentje, want bij het vliegen wil het ook wel eens misgaan hoor
Grtz,
Menno
Hee Ludo,
viel me net nog wat op ...
je had toch niet gedronken he, toen je aan het stabilo begon
Zoek de verschillen in het stabilo.
Plaatje 1:
![]()
Plaatje 2:
![]()
Grtz,
Menno