A
Arvid
Guest
Zoals beloofd. Verder dan deze plaatjes kan ik op dit moment even niet kwijt vrees ik. Als alles goed gaat, weet ik eind februari/begin maart meer en dan kan ik ook meer vertellen :lol:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Soort Baywatch, maar dan anders . . .
Ik begeleid ook wel eens mensen die plannen voor een eigen bedrijf ontwikkelen; als je iets wilt weten of eens iets 'tegen me aan wil houden': van harte welkom.
Succes!
jan.
Hoi Thijs, lees dat je op zoek bent naar de foto's. Jammer dat ze niet meer zichtbaar zijn. Kan je me een pagina geven? Ik heb in het begin de foto's op een andere plaats gezet dan in een later stadium. Pagina 60 geeft de foto's bijvoorbeeld nog gewoon weer.
De foto's heb ik in ieder geval nog en kan ze eventueel ook doorsturen.
En ja, helaas staat het project even stil door andere projecten:
Leiden of Lijden
Leiden of Lijden, Opvoeding & Verzorging - Psychologie & Gezondheid | TenPages.com
The Dog Lounge - Hondenuitlaatservice en Gedragstherapie Utrecht, De Meern, Maarssen, Vleuten, Leidscherijn, Houten, Amersfoort, Almere, Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Ede, Eindhoven, Gouda, Haarlem, Leiden, Lelystad, Nijmegen, Rotter
Arvid Van Putten Profiel - hyves.nl
Greetz,
Arvid.
Hoi Arvid,
Zou het wel heel leuk vinden als je de moeite zou willen nemen om deze te sturen per mail.
Ik zal je even een PM sturen met mijn mail adres.
Alvast hartelijk bedankt..
Mvrg, Thijs