A
Arvid
Guest
Koel-fan, dat is een leuke! 
Het geluid is duidelijk meer dan een "normale" 4-takt en je moet inderdaad uitkijken waar je vliegt omdat niet elk terrein zoveel geluid kan verdragen. Betekend nog niet dat het zoveel is dat je niet meer kan vliegen en je zal meestal ook niet vol gas vliegen wat natuurlijk weer veel geluid scheelt. En als laatste, de motor moet natuurlijk wel ingelopen worden, dat scheelt ook geluid.
Voor welk toestel had je deze ingedachte?
----------
De gescheurde delen.
Ook begonnen met de cowl. Het is maar goed dat deze open ging. Door de trillingen is 1 van de bouten los gekomen.....
Zes cowl flaps zijn inmiddels er af gehaald, maar hier is nog geen foto van.

Het geluid is duidelijk meer dan een "normale" 4-takt en je moet inderdaad uitkijken waar je vliegt omdat niet elk terrein zoveel geluid kan verdragen. Betekend nog niet dat het zoveel is dat je niet meer kan vliegen en je zal meestal ook niet vol gas vliegen wat natuurlijk weer veel geluid scheelt. En als laatste, de motor moet natuurlijk wel ingelopen worden, dat scheelt ook geluid.
Voor welk toestel had je deze ingedachte?
----------
De gescheurde delen.



Ook begonnen met de cowl. Het is maar goed dat deze open ging. Door de trillingen is 1 van de bouten los gekomen.....
Zes cowl flaps zijn inmiddels er af gehaald, maar hier is nog geen foto van.
