Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met een houten balkje. Toen ik dit voor het eerst zag dacht ik ook is dit wel sterk genoeg en moet er niet een carbon staaf in of zoiets maar blijkbaar hoeft dat niet.Een beetje spaarzaam zijn met de lijm, die witte klodders zijn extra gewicht.
Voor de rest ziet het er ok uit, maak zeker dat je vleugel niet onbewust getwist raakt bij het bouwen en beplanken.
Hoe worden de twee vleugelhelften verbonden?
Ik moet toevallig morgen even naar de modelzaak om balsa te kopen omdat ik iets verkeerd gelijmd heb[emoji35]. Dus kan ik meteen even de lijm kopen die jij beschreven heb[emoji1]. De dunne zap had ik trouwens al maar de dop is vast gelijmd dus ja.... Leuk dat jij nu ook mijn bouwverslag volgt.
Ik moet toevallig morgen even naar de modelzaak om balsa te kopen omdat ik iets verkeerd gelijmd heb[emoji35]. Dus kan ik meteen even de lijm kopen die jij beschreven heb[emoji1]. De dunne zap had ik trouwens al maar de dop is vast gelijmd dus ja.... Leuk dat jij nu ook mijn bouwverslag volgt.
Nou die dop heb ik al met een combinatietang er proberen af te halen maar geen succes helaas......Ja he...
Die dop? Die kan je heel makkelijk met een grote tang weer eraf halen...
Ik heb dat ook een keer gehad. Toen heb ik een heel nieuw potje gekocht van bijna 7 euro en toen vertelde ik dat aan mijn instructeur en toen zei hij dat je het gewoon met een tang los kon halen.![]()
Ze zeggen in de bouwbeschrijving dat je CA moet gebruiken maar houtlijm kon ook heb ik gehoord.
Voor delen die veel moeten dragen gebruik ik houtlijm
Ik vlieg in het wild op dit moment en het bevalt me prima. Bij mij thuis zitten trouwens nog wel 2 vliegclubs dus als dit vliegtuig klaar is kan ik misschien wel even langsgaan.
Houtlijm is ook mega sterk dus Epoxy ga ik niet gebruiken. Ik zie het nut er niet echt van...