Macrabbit
Vriend van modelbouwforum.nl
Dank je Timberwolf.mooi gemaakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Timberwolf.mooi gemaakt
Dank je Ernst,Mooi gedaan, ik zie dat het de zelfde elektricien als op bij de S.L.14.
Dan komt dat vast goed![]()
Hallo Henk,Die randjes rond de ramen , hoe zijn die gemaakt?
Grt. Henk
Dank je Ferry. Over de ramen ben ikzelf ook zeer tevreden. Lijkt niet zoveel maar doet heel veel aan het model.Even geen tijd gehad en geen email van MBF ontvangen van dit topic maar wat een mooie dingen laatje weer zien. Topwerk!
De ramen zien er zeer realistisch uit (de rest ook)
Dank je wel Jan. Doe ikzelf ook hoor, elke dag weer.Heel mooi werk, hier kan je alleen maar gelukkig van worden! Ik kan allesinds erg genieten van jou updates!!!
Bedankt Henk-JRamen zijn heel realistisch gemaakt, net als de rest[emoji106]
Het is al weer even geleden dat ik ze in Goes heb mogen aanschouwen, wat een vooruitgang op deze korte periode, ben blij dat ik opnieuw tijd heb om bij te lezen en te genieten van de vooruitgang.
vgr Marc
De verlichting oogt natuurlijk erg netjes Sjoerd , net zoals de ramen by the way , ik weet hoe moeilijk het is om geen verkeerde draaibeweging te maken met frezen ik maak meestal ook wat extra , prachtig weer .
Ja Sjoerd,die moeten de zelfde schuinte hebben als de brug ruiten.En ja, de paaltjes voor het stuurhuis staan scheef. Heb het niet bedacht maar de foto's van het origineel zeggen dat het zo zit.
Ja Sjoerd,die moeten de zelfde schuinte hebben als de brug ruiten.
Anders is er geen ruimte meer om daar te staan.
En het bordes breder maken, is geen optie dat nam het zicht weg op de winchen.
Maar mijn ervaring is, dat zelfs in deze opzet het niet fijn was om de ramen te zemen.![]()