bouwverslag van de Greenpeace/Maryland (ex elbe)

Dus een ander bouwt uw schip.;)
Dat heeft u slim bekeken.:)

GR. Rob

Hollander Belg

Dus een ander bouwt uw schip.;)
Dat heeft u slim bekeken.:)

GR. Rob
Er gaat iets fout maar weet niet wat
Het zit zo
Ik heb twee Stoommachines gebouwd een voor mijn eigen
En een voor de Belg.
De Belg heeft twee opduwers gebouwd een voor mijn en een voor hem zelf
Toen hebben wij bijde geruild met een boot en een machine
Zodat we ieders iets aparts zouden hebben.
Maar hij heeft besloten het toch maar elektra te doen
mvg
Frederik:D :D

Zonde van de machine! wat gaat hij daar nu mee doen dan??

Zijn er ook foto's van die opduwer?

1249487f982eb018d.jpg

Hier de foto opduwer

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn aardige plannen Frederik, denkt u dat u eruit komt met de belg?
dan heb je tenminste een win - win situatie. u kunt hem toch gewoon die stoommachine in de hadden drukken en de belg zijn boot in uw handen. Wat er dan mee gedaan wordt, is ieder voor zich:rolleyes:

GR. Rob

Dat zijn aardige plannen Frederik, denkt u dat u eruit komt met de belg?
dan heb je tenminste een win - win situatie. u kunt hem toch gewoon die stoommachine in de hadden drukken en de belg zijn boot in uw handen. Wat er dan mee gedaan wordt, is ieder voor zich:rolleyes:

GR. Rob

Dan heb je iets niet goed gelezen we hebben op afspraak samen gebouwd en in middels ook geruild hoor
Dat is allang geregeld
Maar hij ziet van het stoomgebeuren af want hij wil de machine waarschijnlijk verkopen

mvg
Frederik

oeps;) nou dan heeft u in ieder geval iets unieks. er is er dan immers maar 1 en geen 2 van suc6.

GR. Rob;)

1249487f982eb018d.jpg

Hier de foto opduwer

Mooi Frederik!!

Blijft hij 1 egale kleur?

Heb je ook een foto met de machine erin? ben wel benieuwt hoe dat staat. Of vaart hij intussen al? haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Frederik!!

Blijft hij 1 egale kleur?

Heb je ook een foto met de machine erin? ben wel benieuwt hoe dat staat. Of vaart hij intussen al? haha

He zo vlug gaat het hier niet meer hoor ben 75 he
En de machine staat er ook bij toch
Ik heb nog geen geschikte Ketel en dat is voor mij nu juist het moeilijkste gedeelte hoor
Zal wel goed komen maar wanneer he
Mvg
Frederik:D

Met de ketel zou ik evt. kunnen helpen, zelf heb ik er ook nog 1 nodig namelijk!

Ondertussen zijn we dit topic aardig aan het "vervuilen" met Stoom gebeuren, is het een idee deze berichten te verplaatsen naar een stoom topic?

Met de ketel zou ik evt. kunnen helpen, zelf heb ik er ook nog 1 nodig namelijk!

Ondertussen zijn we dit topic aardig aan het "vervuilen" met Stoom gebeuren, is het een idee deze berichten te verplaatsen naar een stoom topic?
Als het niet goed staat
Er is toch een stoopforum hier
Zet het daar maar op als het er niet opstaat hoor
Ik weet niet hoe dat moed
Zzal wel een moderator moeten doen denk ik

Je kunt "Roel van Essen"vragen om dit topic te verplaatsen zo dat op het stoom gebeuren iets meer leven in de brouwerij komt.

Gr.Joop

ach als er maar leven in de brouwerij is.;)
maar dit blijft wel jouw bouwveslag Armando.
hoe gaat de bouw?

GR. rob

Roel hier...
Als ik hier berichten uit ga halen, vermink ik het hele topic.
Lijkt me niet de bedoeling.
Als de heren over stoom willen praten:
Prima... even richting Stoomafdeling gaan, nieuw topicje openen en de groeten aan Ed en Willem Bever!;)

geen 3 maanden maar 3 weken. ze is van londen naar acties rond de dogersbank gestuurt en daar na naar de oranjewerf in A'dam

Back