Zo.... eens even kijken hoe dit nieuwe forum werkt. Toen ik merkte dat alle foto's weg waren , had ik weinig zin om m'n bouwverslag te vervolgen. En ook (zoals gewoonlijk) erg weinig tijd had .
Deze zomer is er een project tussen gekomen . Ik had besloten om van de oude stallen in m'n boerderij een stal voor m'n auto te maken ..... zo gezegd zo gedaan *uhhum*
Zo waren de stallen vroeger , voor de geiten , koeien en varkens.
Na wat breekwerk , gips en stuckwerk:
Ondertussen heb ik niets gedaan aan de modelbouw, misschien 2 keertjes een paar uurtjes gevlogen.
Maar nu dit project ook volledig is afgerond kan ik me weer vol storten op de Lavochkin... tot.............
De romp is ongeveer half beplankt: en ook de vleugelzadels zijn erin gelijmd.
Het stabilo is in ruwvorm klaar , helaas heb ik van de bouw geen foto's gemaakt:
En de onderdelen voor het middengedeelte van de vleugel heb ik eergisteren gefreesd:
Middengedeelte van de vleugel is het volgende wat ik zal maken, dan kan ik bekijken hoe het precies zit met de instelhoek van het stabilo en vleugel.
Het wordt ook tijd om na te denken over het landingsgestel.
Ik heb nog nooit een toestel gehad met intrekbaar landings gestel , dus dit wordt de eerste. En ik heb hulp nodig.
Ik neem aan dat er 2 systemen verkrijgbaar zijn , electrisch en pneumatisch.
Als het er is denk ik dat ik graag electrisch wil. Iemand die me op weg kan helpen waar ik zoiets kan kopen?
Cor