Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
misschien een stomme vraag maar hoe ziet er "smoked" en ziver oid uit?
zit namelijk inderdaad nog te twijfellen wat ik er mee ga doen want dit is wel erg transperant
Er zijn spuitbusjes in de handel o.a. van Tamiya om dit effect te krijgen.
Ik heb voor de canopy van mijn Edge gewoon de binnenkant met een spuitbus in zilverkleur gespoten. afbouw-monteer-verslag-edge-540-2-0m
zo en de cockpitkap even afgeplakt en de tank ook volledig geinstalleerd.
nu maar wachten op mooi weer dan kan ie het luchtruim gaan verkennen
later komt er trouwens nog een popje in
maar heb nog geen geschikte piloot gevonden
en hij heeft vandaag zijn maiden gehad
vloog echt fijn motor liep een 6200 toeren maar dat was wel genoeg hij moet nog los komen dat is wel te merken maar verder liep ie lekker
heb een filmpje van het opstijgen zal het er straks op zetten
vandaag wat pech gehad ik had breekboutjes op het onderstel geplaatst en door de te kleine wieltjes braken ze vandaag met gevolg twee gaten in de vleugel en wat beplanking gesneuvels heb de gaten al bijna gerepareerd maar ja blijft jammer
denk dat ik er geen breekboutjes meer in ga plaatsen en dat ik de wielen een maatje groter ga maken
Probeer de wielen van de Geebee eens of die in de kapjes passen.
Die heb ik nog wel een setje liggen
Misschien is het beter om het landingestel in het midden onder de romp te delen, als hij dan losbreekt draait hij zich minder makkelijk richting de vleugel.
en vandaag een uurtje of 2 in de lucht gezeten met de Ultimate
echt heerlijk met als resultaat 400 toeren erbij
nog een paar litertjes en dan een 16/8 erop en wat knijpen zal ie nog beter gaan lopen
ben er zeer te vreden over en hij pakt goed op, loopt lekker vertrouwd en zeer zuinig
mzl