Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
staat het niet op het stukje voorwat het dient? bij mijn gedacht wel...Ook heb ik geen flauw idee wat de volgende onderdelen zijn:
![]()
Eerst dacht ik aan wingjoiners ofzo klopt dit? Ook gewoon depron?
Dit is niet mijn fotostaat het niet op het stukje voorwat het dient? bij mijn gedacht wel...
het zijn inderdaad de stukjes voor de Vstelling te geven.
kan dit uit alles maken wat je maar wil... hout, depron, plastic, ...
Voor het ev. schalen van je tekening is het handig te weten dat het motorschot precies 4 cm doorsnee is.
Mooi :!:
Je gaat toch wel voor een filmpje zorgen van de maiden hè?
Dirk
Heel langzamerhand ben ik ook weer verder gegaan, gisteravond de vleugels met de tippen samengelijmd.
Ik zit er nog mee waar ik het verenpatroon mee moet maken. Ik had het willen spuiten, maar alle spuitbussen die ik probeer lossen het depron op. Schilderen met een kwastje (acryl) zie ik niet zitten, viltstiften ook niet echt (maar dat is de laatste optie).
Iemand nog een ideetje?
Tja, ik ben die meeuw gaan maken oa omdat ik alles wat nodig was toevallig in huis had... en dan zal ik er een airbrushtoestand voor moeten kopen waar ik verder nooit meer wat mee doe...
Nee, dan ga ik nog eerder met viltstiften aan de gang denk ik.
De spuitbus die ik geprobeerd heb is ook acryl, maar de verdunner is kennelijk toch iets waar depron niet tegen kan. (van de Action)bart, hier in de modelwinkels vind ik overal spuitbussen met ACRYL lak in.
en die gaan prima op mijne depron vlieger![]()
Ik zal je nog sterker vertellen... dat heb ik al geprobeerd. Maar met de acrylverf waarmee ik het probeerde (met een speciaal ervoor gekocht zeefje nog wel, en een prima tandenborstel) spatte er helemaal niks. Er kwam letterlijk geen spat van terecht.Je kan natuurlijk ook met de moeder der airbrush techniek aan de slag.