Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In afwachting van materiaal voor de Enterprice, ben ik begonnen aan artur die is pas afgenomen heb.
Daar ga ik dus dit bouwverslag over maken. Het gaat om deze boot!
Bekijk bijlage 390963
Eerst allematen na gekeken en daar zaten wat foutjes in, dus aanpassen en passen.
Ze zijn alleen vergeten ruimte vrij te houden om het roer te kunnen bedienen, maar dat komt wel goed.
Hier alvast een foto van het spanten werk (zijn er erg weinig).
Zal zien hoe dat uitpakt. Verder word hij natuurlijk rc bestuurd, en wil kijken of hij zeilend te krijgen is.
Maar dat voor later.
Bekijk bijlage 390964
Grt peter
Mark,
Zorg dat de spanten goed haaks op de kiel staan, en de kiel tijdens het beplanken goed gesteund worden anders trekt hij krom. Beplanken doe je vanaf de railing naar de kiel, ik was op de waterlijn begonnen maar dan kom je verkeerd uit.
Ze heeft nogal scherpe hoeken de beplanking eerst goed in laten trekken in water. Daarna klemmen en laten drogend, daarna pas verlijmen. Schroef as van te voren in lijmen, die word niet aangegeven op de kiel.
Bij verdere vragen, vraag maarSucces met de bouw.
Grt peter.
Mark,
Zorg dat de spanten goed haaks op de kiel staan, en de kiel tijdens het beplanken goed gesteund worden anders trekt hij krom. Beplanken doe je vanaf de railing naar de kiel, ik was op de waterlijn begonnen maar dan kom je verkeerd uit.
Ze heeft nogal scherpe hoeken de beplanking eerst goed in laten trekken in water. Daarna klemmen en laten drogend, daarna pas verlijmen. Schroef as van te voren in lijmen, die word niet aangegeven op de kiel.
Bij verdere vragen, vraag maarSucces met de bouw.
Grt peter.