Bouwverslag viskotter Artur.

Nee het niet de echte antifouling, ik noem het zo omdat het die kleur heeft van de echte.
Op zich is lakken of verven voldoende, maar bij krimp en rek maak je kans op lekkage.
Wat je kan doen is een 80 grams doek er met epoxy overheen te leggen, dit maakt je boot sterker en zeker lekvrij.
Polyester niet doen, dat is hydrogeen en neemt water op op ten duur op.
grt Peter

Laatst bewerkt:
20210403_180342.jpg
Wat je kan doen is een 80 grams doek er met epoxy overheen te leggen
Ja....... polyester doek en daaroverheen tweecomponenten epoxy toch?

Laatst bewerkt:
Kun je die niet afdekken met een blokkenrooster Peter?. In het echt hadden deze schepen een kwadrant waar de stuurketting om liep en dat was best een groot ding. Wat geven ze op de tekening aan? Gr. Klaas.

Op tekening staat niets, het zou een rc model moeten zijn, schroefas zat er bij. Roer zonder roerkoning of wat dan ook, dus eigen interpretatie dan maar.
Wat bedoel je met blokken rooster?
Grt Peter

Aaa zo, nee dan ben ik m'n halve dek kwijt, hij zit erg naar voren i.v.m. die opgetrokken kont van hem.
maar het idee is goed.
grt Peter

Je kunt toch een kleiner vierkant blokkenrooster/trossenkorf maken. Is Fokko ook weer blij. Moeten elkaar als Noorderlingen niet afvallen natuurlijk. Wordt wel wat! Gr. Klaas.

Ik ben sowieso een blij mens
Heb gisteren de eerste planken mogen zagen voor mijn nieuw project [emoji41]
Maar dat hou ik nog even voor mezelf [emoji2958]

Overblijfsel van het Dokkumer Lokaeltsje? Ik kan ook zo bij Pa Spoor aan het werk hoor! Maak er maar iets van. Gr. Klaas.

Back