bouwverslag Wildthing.. 2e Test vaart!

Op een Wild-Thing hoort geen gesloten kap.

wild_thing_a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Remco, ik vind ze zonder kap mooier moet ik zeggen.

maar jij moet er mee varen en niet ik. ;)

heeft op zich wel iets. Maar is idd mooier zonder kap, maar als hij niet bevalt gaat hij er gewoon vanaf ;)

heb nog steeds m'n rubbertjes voor de moter niet binnen. strax maar eens een mailtje sturen..

altijd klooien he, maar goed geduldt is alles he.

ik heb alles weer binnen, alleen nou nog zin om de boel te gaan verbouwen :)

inderdaad Leon! vandaag eindelijk m'n motersteun met de rubbers binnen gekregen :), en gelijk even bezig geweest. het viel niet echt mee om een passend stuk te vinden om het geheel te monteren :(, morgen maar even langs de bouwmarkt!
gister avond nog de kap in de polyester gezet.

was van de week aan het kapje begonnen waar de ontvanger en servo's in komen. Alleen nou kwam ik er later achter dat er een schroef van het roer in de weg zit, maar weer even kijken hoe we dat gaan oplossen
Foto-3S6GYXL6.jpg

vandaag naar de bouwmarkt geweest voor wat spulletje on de moter te monteren. hij zit erin :)

Foto-VTYBS8IB.jpg

en de kap :p.

Foto-874VPPQU.jpg

Eh, een verbrandingmotor heeft een boel lucht nodig, denk je dat de ruimte rond de uitlaat voldoende is?

Groeten, Jan.

En dat starten van die motor.....kapje open, motor starten, kapje sluiten.....met schroeven / boutjes ?

Eh, een verbrandingmotor heeft een boel lucht nodig, denk je dat de ruimte rond de uitlaat voldoende is?

Groeten, Jan.

dat is te hopen, op het moment past de kap niet meer i.v.m afdekkapje van de servo's ontvanger. word dus nog even kijken wat ik ermee ga doen

En dat starten van die motor.....kapje open, motor starten, kapje sluiten.....met schroeven / boutjes ?

wat de bedoeling met inbusboutjes m3, ma de kap blijft er nu tijdelijk af.
past niet meer namelijk, :o

Foto-VKJBTQJS.jpg

Foto-78XWWGP3.jpg

Foto-77SDTWDZ.jpg

Foto-Z7MXHVPR.jpg

en de accu onder de tank geplaatst, paste perfect

Da's geen accu, maar een potentiele storingsbron; losse cellen in een houder zullen altijd problemen geven in een boot, corrosie, trilling en als je pech hebt, een boot die er ongecontroleerd vandoor gaat.

Ik zou een gesoldeerd accupakket nemen.

Groeten, Jan.

@Leon: erg stoer, zo'n speedboat mèt verbrandingsmotor en dat op het modelbouwforum ;-). Helaas reikt mijn ervaring niet verder dan electromotortjes met een diameter van 28mm, des te leuker dit topic te volgen!

mijn arrow heeft geen verbrandings motor meer, vaart met een 700bb neo op 4s
maar gaat eigenlijk een beetje tehard :)

maar is wel weer even oftopic ;)

Back